عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: قناعتی از پاسخ قالیباف درباره هتل اسپیناس قانع نشد اما مهلتی حدودا ۱۰ روزه خواست تا اقدامات کارشناسی را تکمیل و نظر خود را اعلام کند.

قناعتی از پاسخ قالیباف درباره هتل اسپیناس قانع نشد

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره نتیجه جلسه امروز شورای شهر اظهار داشت: پاسخ تذکری که قناعتی عضو شورای شهر تهران درباره هتل اسپیناس از شهردار دریافت کرده بود، قانع‌کننده نبود و از این رو موضوع تبدیل به سوال شد و دوباره از سوی قناعتی مطرح شد.

وی ادامه داد: بخشی از مباحث مطرح‌شده در جلسه امروز مربوط به تخلف‌های کلی و عملکرد کمیسیون ماده 100 بود؛ از جمله اینکه از 13 هزار پرونده ارجاع‌شده به این کمیسیون تعداد محدودی به قلع و قمع منجر شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران تصریح کرد: قالیباف نیز در این‌باره اعلام کرد « ما به لحاظ قانونی نمی‌توانیم وارد منزل مردم شویم چراکه این اجازه را قوه‌قضاییه نمی‌دهد».

شاکری تصریح کرد: پاسخ شهرداری درباره هتل اسپیناس نیز قناعتی را قانع نکرد اما وی (قناعتی) مهلتی 10 روزه خواست تا نسبت به این موضوع اقدامات کارشناسی بیشتری انجام دهد و سپس نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی ادامه داد: قناعتی  در جریان اظهارات خود شرح مفصلی درباره اصولگرایی خود و قالیباف و مدیریت‌ جهادی وی بیان کرد و همچنین گفت « بنده پشت قالیباف نماز می‌خوانم و بحث اصلی نیز شخص شهردار سابق منطقه 2 است».

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.