امام جمعه مشهد تکریم مقام شاخص جانبازان و خانواده ایثارگران را مهمترین وظیفه دینی و انسانی دانست و گفت: باید نسبت به این مسأله مهم بیش از پیش احساس مسؤولیت کنیم.

تکریم مقام شامخ جانبازان و ایثارگران مهمترین وظیفه دینی و انسانی است

آیت ا... سید احمد علم الهدی شنبه شب در حاشیه دیدار با جانبازان اعصاب و روان مرکز بازتوانی جانبازان مشهد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: جانبازان به واسطه ایثارگری و جانفشانیهای خود در کنار شهدا همه عمرشان اجر شهادت منظور میشود.

وی گفت: دوام و بقای نظام جمهوری اسلامی مرهون رشادتهای جانبازان ، شهدا و ایثارگران است و باید قدر این مجاهدتها را دانست. جانبازان در کنار سایر ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش موثر و تأثیر گذاری داشتند و جان خود را در راه دفاع از سرحدات کشور اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همه ایثارگران و جانبازان بر گردن اقشار مختلف ملت ایران حق بزرگی دارند و تکریم آنان باید مورد توجه خاص ما قرار گیرد.

مرکز بازتوانی جانبازان اعصاب و روان مشهد با ظرفیت 37 تخت هم اکنون پذیرای 31 جانباز تحت درمان از استانهای خراسان رضوی ، خراسان شمالی و خوزستان است.

استان خراسان رضوی 48 هزار جانباز ، 17 هزار شهید و حدود چهار هزار نفر آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.