قدس آنلاین : یک متخلف شکار و صید در منطقه شکار ممنوع ستبله شهرستان بوئین میاندشت، یک گروه متخلف شکار و صید کبک در منطقه آزاد شهرستان فریدونشهر و سه گروه متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده دالانکوه و سد زاینده‌رود، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

شکارچیان متخلف استان اصفهان به دام افتادند

به گزارش قدس آنلاین  از اصفهان، محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فریدن، در حین گشت و کنترل منطقه شکار ممنوع ستبله ( افوس ) شهرستان بوئین میاندشت یک نفر متخلف را از استان همجوار که در حال آغاز شکار بود شناسایی و دستگیر کردند که به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

از این متخلف ادوات شکار، یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی کالیبر ۱۲ کشف شد.
بر اساس اين گزارش، یک گروه متخلف شکار کبک نيز در منطقه آزاد شهرستان فريدون‌شهر دستگیر و پس از صورت جلسه براي سیر مراحل قانونی به دادگستری شهرستان معرفی شدند.
از این متخلفان یک کبک شکار شده، وسایل و ادوات شکار کشف و پرونده براي سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.
همچنين ماموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست با همکاری محیط بانان منطقه حفاظت شده دالانکوه و سد زاینده رود در روز گذشته موفق شدند سه گروه از متخلفان شکار و صید را که در فصل ممنوعه و در منطقه حفاظت شده اقدام به تیراندازی برای شکار کردند را دستگیر کنند.
گفتني است، از این متخلفان ۴ قبضه اسلحه دو لول کالیبر ۱۲ کشف و ضبط شد و جهت رسیدگی پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.