۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 285476
منصوريان رسما گزينه مربيگري استقلال شد

به گزارش قدس آنلاين،‌ ئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان این‌که دو گزینه خارجی و سه گزینه داخلی برای تصدی‌گری سکان سرمربی‌گری باشگاه استقلال وجود دارد، گفت: آقای قلعه‌نویی نیز می‌تواند برنامه ارائه دهد.

 

مقداد نجف‌نژاد د ضمن تشریح آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت: هیأت مدیره باشگاه استقلال در هفته جاری با برگزاری جلسه‌ای سکاندار هدایت تیم استقلال را مشخص می‌کند. طبیعتاً کسی انتخاب می‌شود که بهترین برنامه را برای سال آینده داشته باشد.

** 2 گزینه خارجی و 3 گزینه داخلی برای استقلال

وی با بیان این‌که برای هدایت باشگاه استقلال گزینه‌های داخلی و خارجی وجود دارد، گفت: حداقل دو گزینه خارجی و سه گزینه داخلی داریم که قرار است برنامه‌های آنان در جلسه هیأت مدیره مورد بررسی قرار دهیم. البته آقای قلعه‌نویی نیز می‌تواند برنامه دهد که ما کاملترین‌ برنامه را در نهایت انتخاب می‌کنیم.

 

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با تأکید بر این‌که قلعه‌نویی مربی بزرگی است و زحمات فوق‌العاده‌ای برای باشگاه استقلال کشیده است، افزود: نباید در مورد آقای قلعه‌نویی دچار شتاب‌زدگی شویم. بالأخره ایشان مربی بزرگی است که خدمت زیادی برای استقلال کرده است. قطعاً‌ باید شأن ایشان رعایت شود، بر همین اساس آقای قلعه‌نویی می‌تواند یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال باشد و برنامه ارائه دهد.

 

وی همچنین گفت: منصوریان نیز یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال است.

 

** هیأت مدیره برای جذب بازیکنان چارچوب تعیین می‌کند

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد سیاست این باشگاه برای فصل آینده جهت جذب بازیکنان، اظهار کرد: هیأت مدیره باشگاه استقلال بعد از تعیین سرمربی برای جذب بازیکنان قصد دارد چارچوبی را مشخص کند. البته سرمربی اختیار تام دارد اما ما هم می‌خواهیم چارچوب بگذاریم.

 

نجف‌نژاد توضیح داد: هدف این است که بیشتر از جوانان انگیزه‌دار استفاده کنیم و افراد مجرب در کنار جوانان در باشگاه استقلال باشند. تمامی تلاش بر این است که تیم جوان و باانگیزه داشته باشیم.

 

** از برخی بازیکنان فعلی استقلال در فصل آینده استفاده می‌کنیم

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان این‌که از برخی بازیکنان استقلال در فصل آینده استفاده می‌کنیم، گفت: از بقیه بازیکنان علی‌رغم داشتن قرارداد استفاده نخواهیم کرد چون هدف‌گذاری ما قهرمانی در لیگ آینده و حضور در آسیا است، برای رسیدن به این هدف با کسی تعارف نداریم. کسی که نمی‌تواند در این مسیر به ما کمک جدی کند، حتماً باید باشگاه دیگری را برای بازی انتخاب کند.

 

** وظیفه ما حفظ بزرگان و پیشکسوتان استقلال است

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در ادامه خطاب به هواداران باشگاه استقلال، گفت: اتفاقات فصل گذشته تیم استقلال و قرار گرفتن در جایگاه ششم برای ما ناخوشایند بود اما برای فصل آتی تضمین کافی و وافی می‌دهیم که حتماً تیم متفاوتی را از باشگاه استقلال ببینند و شاهد قهرمانی باشند. هواداران همیشه همراه بوده‌اند و ان‌شاءالله این همراهی بیشتر شود.

 

نجف‌نژاد در ادامه با تأکید بر این‌که در داخل خانواده بزرگ استقلال انتقاد داریم اما دعوا نداریم، گفت: صمیمیت و برادری در استقلال وجود دارد و قطعاً از یکدیگر انتقاد هم می‌کنند اما نباید وارد مشاجره -به شکلی که متأسفانه این روزها شاهدیم- شویم.

 

وی افزود: انتقاداتی که این روزها مطرح می‌شود به بزرگان باشگاه استقلال است ولی نباید فراموش کنیم که وظیفه ما حفظ بزرگان و پیشکسوتان است. نباید وضع به گونه‌ای شود که خدای ناکرده دچار تشتت و تفرقه در این باشگاه بزرگ شویم.

 

** بزرگان استقلال بدانند که ما یک خانواده‌ایم و با هم دعوا نداریم

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان این‌که ما از نتایج تیم استقلال در فصل گذشته ناراضی بودیم، گفت: این عدم رضایت را به کادر فنی نیز انتقال دادیم اما بالأخره مجموعه‌ای از عوامل باعث شد که تیم در این رده قرار بگیرد که قابل بحث نیست. اکنون باید نسبت به آینده حساسیت داشت و از گذشته پلی برای آینده بهتر ساخت. نه این‌ که آنقدر در گذشته مشغول شویم و با هم دعوا و شانتاژ کنیم که از آینده غافل شویم.

 

نجف‌نژاد ادامه داد: اگر بزرگان استقلال با هم مسأله‌ای دارند به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال اعلام می‌کنم که ما یک خانواده‌ایم و افراد خانواده نسبت به هم خیرخواهند، انتقاد می‌کنند اما مشاجره و دعوا نمی‌کنند. بنابراین این انتقادات خیرخواهانه است.

** کسی در فصل گذشته در استقلال کم‌فروشی نکرد

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان این‌که انتقاداتی به هیأت مدیره، سرمربی و بازیکنان وارد شده است، گفت: علی‌رغم وجود این انتقادات همه باید بدانند که در سال و فصل گذشته کسی در باشگاه استقلال کم‌فروشی نکرد و بضاعت باشگاه همین بود.

 

نجف‌نژاد در پایان گفت: ان‌شاءالله از تمام ظرفیت باشگاه استقلال استفاده می‌کنیم و در فصل بعدی بهترین تیم را وارد میدان خواهیم کرد تا در ایران سکوی قهرمانی را کسب کنیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.