ادعاي مشاورسازمان خصوصي سازي؛ دوفوريت مجلس راي نمي آورد

به گزارش قدس آنلاين، سیدجعفر سبحانی در خصوص اعلام برنده مزایده چهارم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت:‌ طبق قرار گذشته، ساعت 14 امروز برنده را اعلام خواهیم کرد که پیش‌بینی من برای انتخاب شدن برنده در باشگاه پرسپولیس بیشتر است، چرا که این باشگاه سه متقاضی دارد و اگر صلاحیت یکی یا دو متقاضی رد شود، پیشنهاددهنده سومی وجود دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خودروسازان داده شود، تأکید کرد: اینکه می‌گویند به شخص خاصی داده شود، برداشت اشتباهی است، زیرا نه تأکیدی می‌شود و نه سفارشی شده است، ضمن اینکه باید بگویم، دو شرکت سمند و نیوان ابتکار، زیرمجموعه‌های ایران خودرو و سایپا هستند که سهامدارشان کمتر از 100درصد است و بخش خصوصی محسوب می‌شوند، به همین دلیل نه حضورشان و نه تقاضایشان منع قانونی دارد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی یادآور شد: اهلیت هرکدام از متقاضایان اثبات شود، پس از آن به مبلغ پیشنهاددهنده نگاه می‌کنیم که بالاترین پیشنهاد را مدنظر قرار می‌دهیم. در حال حاضر 4 متقاضی حضور دارند و باید ببینیم عصر امروز کدام متقاضی برنده خواهد شد.

سبحانی در مورد اینکه نجف‌نژاد اعلام کرده 150 نماینده برای جلوگیری از مزایده چهارم نامه نوشته‌اند، گفت: ما قانون مجلس را انجام می‌دهیم و اگر هم‌اکنون شخصی نظری بدهد، صرفاً نظر خود او و یا چندین نفر است که هنوز به مصوبه و قانون تبدیل نشده است. وظیفه ما انجام قانون است که براساس مصوبه هیأت واگذاری و مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهیم، مگر اینکه قانون مجلس تغییر کند، که بعید می‌دانم بخواهد دو فوریت آن رأی بیاورد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.