قدس آنلاین: معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری مشهد گفت: تطبیق کارت‌های هوشمند شهری به تصویب رسید تا مردم بتوانند از خدمات کارت خود در سایر شهرها هم استفاده کنند و تنها محدود به شهر خودشان نباشد.

 کارت‌های هوشمند شهری تطبیق می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی برادران در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در شانزدهیمن گردهمایی معاونان و مدیران برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور که به مدت سه روز برگزار شد 40 مصوبه نهایی شد.

وی افزود: در این سه روز 6 کارگروه بالغ بر 1100 نفرساعت در 4 کمیته جلساتی را برگزار کردند که حاصل آن 9 مصوبه در کمیته آمار و تحلیل اطلاعات، 9 مصوبه در کمیته برنامه و بودجه و کنترل ارزیابی عملکردها، 8 مصوبه در کمیته پژوهش و توسعه، 9 مصوبه در کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلان‌شهرها و 5 مصوبه در کمیته تشکیلات و آموزش و بهبود روش‌ها بود.

وی تأکید کرد: هرشهری یک کارت هوشمند شهروندی دارد که در مشهد به نام من کارت است و شهرهای دیگر هم مشابه این کارت را با نام‌های دیگر دارند و یکی از مصوبات 40 گانه این گردهمایی تطبیق این کارت‌ها بود تا مردم بتوانند از خدمات کارت خود در سایر شهرها هم استفاده کنند و تنها محدود به شهر خودشان نباشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.