فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تحرک دشمن های تروریستی در منطقه و تهدیدات موجود گفت: تهدید در سطح ناهمطراز بوده که ما تکنیک ها و تاکتیک های خود را براساس آن طراحی و عملیاتی کرده‌ایم.

تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ارتش بر اساس تحرک‌های دشمن در منطقه طراحی شده است

وی افزود: مرحله دوم در آران و بیدگل انجام گرفت که یگان های موشکی نیروی زمینی را به انجام عملیات پرداخت و امروز نیز مرحله سوم در نصرآباد اصفهان انجام گرفت که تمامی رسته های نیروی زمینی و بالگردهای هوانیروز را به کار گرفتیم که این نشان از آمادگی لازم ارتش برای جنگ های نیابتی و تهدیدات دشمن است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تحرک دشمن های تروریستی در منطقه و تهدیدات موجود تصریح کرد: تهدید در سطح ناهمطراز بوده که ما تکنیک ها و تاکتیک های خود را براساس آن طراحی و عملیاتی کرده ایم.

وی گفت: نیروهای زمینی ارتش می توانند برای مقابله با گروهک های تروریستی تکفیری و جنگ های نیابتی، متناسب با این فضا خود را آماده کنند.

امیر پوردستان افزود: خوشبختانه تاکتیک ها و تکنیک هائی که در مراکز نظامی آموزش داده بودیم، امروز عملیاتی و اجرا شد و ارزیابی ما از این رزمایش این بوده که تاکتیک ها و تکنیک های ما به زیبائی و شایستگی، اقتدار و صلابت خودشان را برای چنین فضائی نشان داده اند و نشان دادند می توانند برای مرزهای گسترده کشور مثل همیشه امنیت را فراهم کنند.

وی بیان کرد: در مرزها و بیرون مرزها و متناسب با آن آمادگی لازم را در خود ایجاد کرده ایم و توانائی متناسب با سند دفاعی کشور برای تامین نیازهای خودمان را دارا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تا زمانی که سربازان ولایت مدار و انقلابی نیروهای مسلح در کشور وجود دارند هیچ گونه تهدیدی نمی تواند کشور را تهدید کند.

وی بیان کرد: ملت عزیز ایران مطمئن باشند سربازانشان با سلامتی و آمادگی خوب هر تهدیدی که بخواهد خودنمائی کند به طور قطع تهدید کننده را از کرده خودشان پشیمان می‌کنند.

امیر پوردستان پیرامون ارزیابی خود از این رزمایش گفت: تمامی مراحل زرمایش به خوبی انجام گرفت و تمامی رسته ها و یگان ها توانستند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند، این رزمایش الگوئی برای الگوبرداری نیروهای مسلح و برای افزایش ظرفیت دفاعی است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.