اخبار ويژه / 
فیلمبردار مشاجره کوچک زاده - ظریف کیست؟

زخمی شدن 43 مأمور در تبریز

تسنیم: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور گفت: ۴۳ نفر از مأموران ناجا در حوادث ورزشگاه تبریز زخمی شدند.

 

فعال شدن دلالان منبع گاز خودرو!

قدس آنلاین: خبرها حاکی است با توجه به برداشته شدن سهمیه‌های بنزین 700تومانی وتک نرخی شدن سوخت به 1000تومان برخی دلالان منبع گاز خودروها در بازار فعال شده‌اند. خبرها حاکی است هم اکنون قیمت منبع گاز دست دوم خودروها با توجه به نوع آن تا دو برابر نیز افزایش یافته است.

 

نارضایتی ایرلاین‌ها

مهر: با توجه به تک نرخی شدن سوخت، نرخ هر لیتر بنزین هواپیما با ۱۰۰ تومان افزایش ۶۰۰ تومان شد. در این خصوص و به گفته دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی این نرخ هزینه شرکتها را افزایش می‌دهد، در حالی که نرخ بلیت همچنان از سوی دولت تعیین می‌شود.

 

هزینه‌هایی که به کشور تحمیل شد

تابناک: بیژن حاج محمدرضا، رئیس انجمن جایگاهداران سوخت سراسر کشور درباره دستگاه‌های پوز جایگاه‌های سوخت گفت: برخی دستگاه‌های پوز ساخت ایران هستند و برخی از کشورهایی ماننده چین، کره و ژاپن وارد شده‌اند و در مجموع حدود ۱۱۰ هزار پوز در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور نصب شده که با قطع سهمیه سوخت و به مرور اتمام سهمیه‌های باقی مانده دیگر کارآیی ندارند.

 

نگرانی چیپسی‌ها از کمبود روغن پالم!

ایسنا: علی شریعتی، دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چیپس و اسنک گفت: به دلیل اینکه در تهیه چیپس و اسنک فقط از روغن پالم استفاده می‌شود و با توجه به محدودیتهای دولت در زمینه واردات روغن پالم، نگران تامین این ماده اولیه برای تولید در نیمه دوم سال هستیم.

پارکینگ «سیتی سنتر» اصفهان فرو ریخت

تابناک: در اثر فروریختن لوله‌های فاضلاب روی سقف پارکینگ سیتی سنتر اصفهان هشت نفر راهی بیمارستان شدند. در این حادثه حدود بیست خودرو دچار آسیب‌دیدگی شد که برخی از آنها نیز نشتی بنزین پیدا کردند.

 

فیلمبردار مشاجره کوچک زاده - ظریف کیست؟

فرارو: خبرها حاکی است انتشار دهنده فیلم فریاد مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس بر سر محمدجواد ظریف وزیرخارجه که در فضای مجازی در حال پخش شدن است هنوز مشخص نشده است.

 

رکود بازار خودرو بیشتر ‌شد؟

تابناک: در حالی که دولت با تصمیم اخیر خود مبنی بر گرانی بنزین، شرایط را برای درآمدزایی بیشتر خود فراهم کرد، اما پیش‌بینی فعالان بازار خودرو آن است که رکود بازار بیشتر خواهد شد، زیرا تمایل مردم برای خرید خودرو کاهش خواهد یافت و بنابراین بازار بیش از شرایط کنونی، برای معاملات خودرو قفل خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1 0
    آقای حاج محمد رضا توجه نکرده اند پوز در پمپ بنزین چه ربطی به داشتن سهمیه سوخت دارد مگر پرداخت برای بنزین آزاد نیاز به دستگاه پوز ندارد ؟