قدس آنلاین _ رییس شورای اسلامی روستای فرخد گفت: باز گشت فرخد به 300 هکتار زمین زیر کشت گل محمدی نیاز مند ایجاد تعاونی گلکاران است.

رونق گل محمدی فرخد "تعاونی گلکاران "می خواهد

به گزارش قدس آنلاین، امیرخانی ضمن اظهار مطلب فوق گفت: تحقق نیاز فرخد به تولید قبل معادل 300 هکتار  زمین زیر کشت  نیازمند حمایت لازم مسئولان مربوطه و ایجاد تعاونی گلکاران و تبلیغ مناسب و استفاده از صنعت توریست مشهد است.

وی افزود: کارخانه آسفالت و خاک طلایی روستا هم سهم بسزایی در از بین رفتن زراعت فرخد داشته و از مسئولان درخواست رفع این مشکل را داریم.

رئیس شورای اسلامی روستای فرخد بیان کرد: بزرگترین آرزویمان این است که شاهد روزی باشیم که مردم روستا دیگر به شهر کوچ نکنند و صدها هکتار زمین کشاورزی فرخد را سرسبز ببینیم.

وی اظهار داشت : امسال به دلیل عدم توان و تولید و فقط به شکرانه معرفی قمصر مشهد 80 لیتر گلاب در دهه مهدویت به بارگاه منور رضوی اهدا می‌شود تا در آستانه نیمه شعبان سالروز میلاد فرخنده حضرت مهدی(عج) ضریح مطهر امام رضا(ع) با این گلاب شست‌وشو شود.

 امیرخانی تصریح کرد: امیدوارم سنتی ایجاد شود که ضریح مطهر امام رضا(ع) با گلاب تولیدی شیعیانشان در فرخد شست‌ و شو شود.

وی تأکید کرد: به لطف ایزد منان و عنایات خاص امام رضا(ع) و گزارشات و اخبار منتشر شده در رسانه‌ها همه روزه شاهد بازدید تعداد بسیار زیادی از زائران و مجاوران امام رضا(ع) از گلستان‌های محمدی فرخد هستیم و کیفیت بالای این گل سبب خرید مردم شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.