فردي كه مدعي است عامل اعلان نتيجه دروغ درورزشگاه يادگارامام(ره) بوده به زودي درگيركميته صيانت سازمان ليگ خواهد شد. مديرعامل باشگاه مس كرمان هم به دليل تخلفاتي احضارمي شود.....

پرونده م.م فراترازفوتبال است/ مديرعامل مس متخلف

به گزارش قدس آنلاين،‌ رییس کمیته صیانت سازمان لیگ گفت:ما هم مدیرعامل مس کرمان را احضار کردیم تا به کمیته صیانت بیاید و درباره رابطه اش با این شخص توضیح بدهد.

حجت الاسلام علیرضا علیپور درباره پرونده فردی که از باشگاه مس کرمان مبالغی را دریافت کرده و هم اکنون فراری است اظهار داشت: این پرونده هفته پیش در کمیته صیانت تکمیل شده و برای بررسی بیشتر به فدراسیون فوتبال ارجاع شده است. ما این پرونده را با همکاری اداره حراست فدراسیون فوتبال تکمیل کردیم و یک هفته قبل آن را به فدراسیون فوتبال فرستادیم تا اگر قرار است تاخیری در برگزاری دیدار مس کرمان و استقلال خوزستان انجام شود این مساله صورت پذیرد. ما از چند محور این موضوع را بررسی کردیم چون 5 باشگاه در این پرونده شاکی هستند. بخشی از این پرونده هم به محاکم قضایی و پلیس امنیت ارجاع شد. 

وی افزود: مشخص شده این فرد منتسب به چه کسی است. ما هم مدیرعامل مس کرمان را احضار کردیم تا به کمیته صیانت بیاید و درباره رابطه اش با این شخص توضیح بدهد. او باید بگوید اصلا چرا این پول ها را به یک فرد که ادعا می کند او را نمی شناسد، داده است. 

رییس کمیته صیانت سازمان لیگ در خصوص اینکه مدیرعامل مس کرمان ادعا کرده این فرد نامه ای از سوی سازمان لیگ در دست داشته و این باشگاه هم خودش شاکی است تصریح کرد: این موضوع را با قاطعیت رد می کنم. حتی تا 80 سال قبل هم که با تلگراف نامه ها را ارسال می کردند باز هم یک تاییدیه از طریق تلکس گرفته می شد. این دوستان حتی اگر کمی هم تجربه داشته باشند می توانستند متوجه شوند برگه ای که در دست شخص متهم بوده اصالت داشته یا خیر. در ضمن برگه های سازمان لیگ از تیرماه سال 93 رسما تغییر کرده و این موضوع به تمام باشگاه های ایران اعلام شده است. این نامه در آذر ماه سال 93 به باشگاه مس کرمان ارائه شده و آنها باید متوجه می شدند این برگه با سربرگ قدیمی سازمان لیگ در دست آن فرد است. 

وی در پاسخ به این سوال که برخی ادعا کرده اند مبلغ پرداخت شده به این فرد به خاطر بحث داوری بوده، خاطرنشان کرد: نه، این موضوع هیچ ربطی به داوری ندارد چون اصلا مبلغش در حدی نیست که بگوییم فلانی به داور رشوه داده است. به هر حال از نظر ما، مدیرعامل مس کرمان متخلف است و باید پاسخگو باشد. حالا دیگر تصمیم بر عهده فدراسیون است که بخواهد دیدار پلی آف را با این وضعیت برگزار کند یا خیر، اگر چه دیدار رفت این مرحله دیروز انجام شد.

رییس کمیته صیانت سازمان لیگ درباره اینکه درودگر اعلام کرده 8 نفر در این پرونده دستگیر شده اند، عنوان کرد: من خبر ندارم چه کسانی دستگیر شده اند و تعدادشان چند نفر است. البته می دانم یکسری از افراد منتسب به این آقا بازداشت شده و از آنها بازجویی می شود. به هر حال کسی نمی تواند به این راحتی از دست مراجع امنیتی کشور فرار کند و قطعا در روزهای آینده اگر عزم جدی وجود داشته باشد خود این فرد هم دستگیر خواهد شد. امیدوارم پلیس امنیت از این سرنخ خوبی که به دست آمده استفاده کرده و بتواند ابعاد جدیدی از این تخلفات را کشف کند. متاسفانه فکر می کنم هنوز عزم جدی برای پیگیری این پرونده نیست چون زمانی که این کارها در اختیار ما بود آن را ظرف دو روز انجام می دادیم اما الان 18 روز است که منتظر پاسخ مسئولان هستیم. 

 حجت الاسلام علیپور در خصوص ادعاهای شخصی به نام مسعود مزروعی ملقب به م.م که اعلام کرده با تمام مدیران فوتبالی و سیاسی اصفهان ارتباط داشته و حالا  متهم اصلی دادن اطلاعات غلط به ورزشگاه یادگار امام است، بیان داشت: اول این را بگویم که این آقا بیخود کرده که چنین ادعایی داشته و من با صراحت چنین موضوعی را رد می کنم. این پرونده یک هفته ای است در کمیته صیانت باز شده، اگرچه تصور می کنم جزییات آن جریانی ماورای فوتبال است. به هر حال ما پرونده ای را تشکیل دادیم و از این شخص که ادعاهای کذبی دارد قطعا توضیحاتی خواهیم خواست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.