۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 285711
بلاي قهرماني سرفغاني مي آيد؟

به گزارش قدس آنلاين،رئیس کمیته داوران گفت: چطور می شود که تیمی که 3 بر یک جلو است،‌ در کمتر از 20 دقیقه بازی اش مساوی می شود؟

فریدون اصفهانیان در واکنش به صحبتهای غیاثی که اعلام کرده اسدی و اصفهانیان فغانی را برای هفته پایانی انتخاب کردند و انتخاب عسکری ترکی بوده است،‌ اظهار داشت:‌ غیاثی هر چه می خواهد بگوید و من جوابش را نمی دهم. اصلا نمی دانم او به دنبال چه چیزی است و دائما درباره همه چیز صحبت می کند. بهتر است اول هدفش را توضیح بدهد و بگوید دنبال چیست تا جوابش را بدهم.

وی ادامه داد: آقای غیاثی! شما هم رئیس کمیته داوران بودید و دوره تان تمام شده و رفته است. امثال شما نیز زیاد آمدند و رفتند. اصلا شما الان هویتی ندارید که اینطور حرف می زنید. اینکه چه کسی داوران را چینش کرده اصلا مهم نیست اما به هر حال فغانی با توجه به عملکردی که داشته، بهترین گزینه بوده است.

رئیس کمیته داوران همچنین تصریح کرد: برخی می خواهند تقصیر را بر گردن داور و کمیته داوران بیاندازند اما چرا به دنبال این نیستند که تیموریانی که لژیونر بوده و الان کاپیتان تیم ملی است،‌ این کار را کرده تا اخراج شود؟ مگر تیم خودشان در زمین چه کار کرده است؟ چطور می شود که تیمی که 3 بر یک جلو است،‌ در کمتر از 20 دقیقه بازی اش مساوی می شود؟ همان تیم ملی با اینکه پولادی از نیمه اول اخراج شد،‌ کار را با تساوی به پایان رساند. من نمی خواهم کسی را متهم کنم اما باید صحبتها هم درست باشد.

اصفهانیان در ادامه گفت: همه چیز را رها کرده ایم و به فغانی چسبیده ایم. این داور فینال جام ملتها را سوت زده و بهتر از این داوری نداشتیم که به فینال لیگ بفرستیم. باور کنید اگر فغانی انتخاب نمی شد و این اتفاقات پیش می آمد،‌ می گفتند چرا فغانی را انتخاب نکردید. همین ترکی در بازی استقلال و تراکتور در سالهای اخیر مشکل داشته و به خاطر همین من می گویم که ما تصمیم درستی گرفتیم.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف محرومیت فغانی چه می شود، خاطرنشان کرد:‌ هر داوری عملکرد بدی داشته باشد،‌ با او برخورد می شود. کمیته داوران آیین نامه دارد و ما هم هیچ فرقی بین فغانی و سایر داوران نمی گذاریم اما دوستان به دنبال این نباشند که ما اعلام کنیم فغانی چند بازی یا چند ماه محروم می شود. اگر محرومیتی در کار باشد،‌ برای فصل آینده آنرا اعمال می کنیم اما مثل همیشه چیزی اعلام نمی شود.

اصفهانیان در خصوص اینکه گفته می شود کفاشیان به خاطر ماندن خودش تقصیرها را گردن فغانی انداخته و از صحبتهای وزیر حمایت کرده، گفت:‌ ما وابستگی به هیچ فرد یا گروهی نداریم و خودمان تصمیم می گیریم. این صحبت درباره کفاشیان اصلا درست نیست.

وی در خصوص اینکه برخی می گویند بلایی که سر قهرمانی آمد،‌ سر فغانی هم می آید،‌ عنوان کرد:‌ به هیچ وجه آن اتفاقی که برای قهرمانی رخ داد، برای فغانی تکرار نمی شود چون اصلا ماجرا متفاوت است. قهرمانی هم نامه ای به ما داده که به داوری بازگردد و ما باید تصمیمی بگیریم که AFC و فیفا مخالف آن نباشند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.