۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 285723
فردوسي پوربي توجه به مسائل ناپاكي فوتبال!

به گزارش قدس آنلاين، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت:  کمیته اخلاق پزشک عمومی نمی خواهد، جراح لازم دارد.

صادق درودگر درباره اینکه در برنامه نود شب گذشته باز هم به موضوع شائبه تبانی مس کرمان در لیگ دسته اول پرداخته نشد، اظهار داشت: دیشب به یکی از دست اندرکاران برنامه نود زنگ زدم که به من گفتند بعد از آیتم جهانبخش به این مساله پرداخته می شود اما خبری نشد. به فردوسی پور اس ام اس دادم که گفت وقت نشد و هفته بعد می پردازیم. به فردوسی پور هم گفتم که گذاشته اند بازی آخر مس مقابل استقلال خوزستان انجام شود و بعد آیتم مربوط به تیم مس کرمان را پخش کنند. 

وی ادامه داد: من فکر می کنم فردوسی پور هم روی مسائل تبانی و ناپاکی در فوتبال حساس است اما اینطور نیست. او همانطور که در پرونده شهرداری تبریز چند سال قبل خیلی از مسائل را روشن کرد، باید درباره مس نیز این کار را می کرد اما متاسفانه اراده کلی برای پیگیری این اتفاق وجود ندارد. در کمیته اخلاق نیز همه با لبخند مساله را جلو می برند. فقط من باید بگویم که کمیته اخلاق پزشک عمومی نمی خواهد، جراح لازم دارد.

مدیرعامل نساجی درباره ادعای مسئولان مس کرمان مبنی بر اینکه یک نفر از آنها اخاذی کرده است، بیان داشت: این ها همه اش دروغ است. من تمام اس ام اس های رد و بدل شده میان آنها را دارم. اگر مراجع ذیصلاح پیگیر نشوند، نه تنها مساله را به فیفا می کشانم که اس ام اس را در رسانه ها منتشر می کنم.

درودگر همچنین گفت: فیفا مثل ایران نیست که مسائل را پیگیر نشود. فرانک ریبری 3 میهمان ترک تبار داشت، تا 3 ماه به فیفا پاسخ داد که چه رابطه ای با آنها دارد. فیفا اینگونه است اما در کشور ما حساسیت فقط بالای 12 هزار میلیارد  است! تبانی فوتبال که نیاز به رسیدگی ندارد! چندی دیگر متخلفان را تشویق هم می کنیم!

وی درباره آینده اش در نساجی افزود: این هفته با پرهام جلسه ای را برگزار می کنیم و درباره آینده تصمیم می گیریم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.