قدس آنلاین – رها واعظی: ساعت های هوشمند اپل پس از اعلام پشتیبانی این ساعت ها از نرم افزارهای IBM MobileFirst، توسط اپل، دچار آسیب شد.

آسیب دیدن ساعت هوشمند اپل ناشی از برنامه های IBM MobileFirst

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، پس از آنکه اعلام شد برخی از نرم افزارها و برنامه های  IBM MobileFirst توسط ساعت های هوشمند اپل قابل اجرا و پشتیبانی است، به روزرسانی برخی از این برنامه ها باعث آسیب دیدن برخی از ساعت های هوشمند اپل شد.

یکی از برنامه هایی که توسط IBM MobileFirst برای ساعت های هوشمند اپل قابل استفاده است، بیمارستان RN می باشد که به پرستاران اجازه ی ارائه ی خدمات موثرتر را می دهد.

این برنامه دارای ابزارهای مختلفی برای پرستاران است و به آن ها اجازه می دهد با سرعت عمل بیش تری به بیماران رسیدگی کند و در مواقع اضطراری هشدار می دهد.

برنامه ی دیگری که در آن اپل با IBM MobileFirst برای اجرای آن همکاری کرده است، برنامه ی هشدار حادثه برای پرسنل امنیت عمومی می باشد.

این برنامه در حال حاضر بر روی ساعت های هوشمند اپل اجرا می شود و شامل دسترسی سریع به خدمات اورژانس، مکان یاب، ویدیوی حادثه و نمایش تصویر وضعیت افراد حادثه دیده است.

دو شرکت اپل و IBM در سال گذشته همکاری خود را برای سرمایه گذاری بر روی برنامه های مختلف، گوشی های هوشمند آیفون و ساعت هوشمند اپل اعلام کردند.

البته این دو شرکت تنها شرکت ها سازنده ی برنامه برای ساعت های هوشمند اپل نیستند و Salesforce نیز برنامه های خود را با جزییات و ابزارهای مختلف برای ساعت هوشمند اپل توسعه داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.