قدس آنلاین – رها واعظی: یکی از مهندسین موتورولا در گوگل پلاس خود اعلام کرده است که گوشی های جدید موتورولا به فلش LED دوربین جلو و پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو SD مجهز خواهند شد.

Moto X 2015 با سلفی روشن تر و پشتیبانی از حافظه ی میکرو SD

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، هر چند در حال حاضر گوشی های Moto E و Moto G دارای اسلات کارت حافظه ی میکرو SD می باشد، احتمالا ارتقای اعلام شده برای گوشی های موتورولا مربوط به سری گوشی های Moto X است.

موتورولا تصمیم دارد که بر روی کاربران آندروید سرمایه گذاری کند و نظر آن ها را با ایجاد قابلیت تنظیمات توسعه یافته، به سمت خود جلب کند.

موتورولا اظهار کرده که یکی از گوشی های جدید این کمپانی قرار است دارای فلش LED برای دوربین جلو باشد و ویژگی گرفتن تصویر سلفی را بهبود بخشد.

شایعات حاکی از آن است که این ویژگی برای گوشی Moto X خواهد بود، زیرا این گوشی با صفحه ی 5.2 اینچی و پردازنده ی Snapdragon 808، که دارای دوربین عقب 16 و دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی می باشد، در حال از دست دادن موقعیت خود است.

این گوشی هوشمند جدید که هنوز نامی از آن برده نشده، دارای آندروید 5.1 می باشد و در حال تست شدن است.

سخنگوی موتورولا اعلام کرده است که ایده ی فلش برای دوربین جلوی گوشی موتورولا، پیش از این ها برنامه ریزی شده بود و این کمپانی در اجرای آن بسیار دقیق است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.