۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 285752

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در مراسم امسال حدود ۴۰۰ میهمان ویژه خارجی از کشورهای مختلف داریم.

رهبر انقلاب، سخنران مراسم ۱۴ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد علی انصاری با بیان اینکه مراسم بیست و ششمین سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی از شب 14 خرداد با سخنرانی رئیس جمهور در شبستان صحن شهدای حرم امام (ره) بعد از نماز مغرب و عشاء آغاز می شود افزود: مراسم اصلی در روز 14 خرداد که روز میثاق با امام (ره) و بیعت با ولایت و رهبری نامگذاری شده است از ساعت 9 صبح در صحن اصلی حرم برگزار می شود.  
وی با بیان اینکه روز 14 خرداد افتتاح حرم مطهر را داریم گفت: مراسم 14 خرداد از ساعت شش صبح با برگزاری برنامه های مختلف شروع می شود.
  انصاری ادامه داد: در مراسم اصلی سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب و یادگار امام را خواهیم داشت.
  وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده حدود 800 هزار نفر در قالب کاروان های سازمان دهی شده از شهرستان ها به تهران می‌آیند و این جمعیت جدای از مردمی است که خودجوش در این مراسم شرکت می کنند.
  انصاری اجرای برنامه های متنوع در دانشگاه‌ها و مراسم‌های مختلف با حضور نیروهای مسلح، کاروان‌های ورزشی و اقلیت های مذهبی را از دیگر برنامه های بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد.
 
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.