قدس آنلاين – سبزوار: معاون فنی و عمرانی فرمانداری  شهرستان سبزوار خواستار ساماندهی بوستان بین راهی استیر این شهرستان برای استفاده زائران و مسافران شد.

ایجاد مراکز تفریحی، خدماتی و بوستان های بین راهی سبب کاهش حوادث رانندگی می شود

محمد کلاته در گفت گو با خبرنگار قدس آنلاين در سبزار افزود: بوستان استیر که در حاشیه جاده اصلی تهران - مشهد قرار دارد از ظرفیت های گردشگری شهرستان سبزوار است که باید به این مرکز رفاهی توجه شود.

وی اظهار کرد: هم اکنون آب شرب و برق این بوستان قطع شده و وسایل بازی کودکان و امکانات دیگر آن نیز در حال تخریب است و متولی خاصی هم ندارد.

وی با تاکید بر همکاری مسوولان بویژه منابع طبیعی برای ساماندهی این بوستان تصريح كرد : باید امکان استفاده مردم و مسافران از خدمات این محل فراهم شود.

كلاته يادآور شد :  اين بوستان كه  در حدود 10 کیلومتری غرب شهر سبزوار در حاشیه جاده تهران - مشهد قرار دارد ، سالانه حدود 18 تا 20 میلیون مسافر و زائر از حاشیه این بوستان عبور می کنند.

معاون فرماندار سبزوار همچنین کاروانسرای تاریخی بین راهی زعفرانیه این شهرستان را هم از ظرفیت های خوب سبزوار عنوان کرد و گفت: تغییر کاربری این کاروانسرا به عنوان یک مرکز خدماتی و رفاهی و یا یک مجتمع فرهنگی برای خدمات رسانی به زائران و مسافران بسیار ضروری است.

وی خاطر نشان كرد : ایجاد مراکز تفریحی، خدماتی و بوستان های بین راهی سبب کاهش حوادث رانندگی می شود.

جانشین رییس ستاد تسهیلات تابستانی سبزوار همچنین بر آمادگی دستگاه های اجرایی این شهرستان برای خدمات دهی هر چه بیشتر و بهتر به مسافران و زائران بارگاه مطهر رضوی تاکید کرد و اظهار داشت : باید از همه امکانات و ظرفیت های شهرستان برای خدمات دهی به مسافران و زائران استفاده کرد.

وی ایام تابستان را فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهرستان عنوان کرد و عين حال اضافه كرد : باید با برنامه ریزی مناسب زمینه ماندگاری بیشتر مسافران و زائران را در شهرستان فراهم کنیم.  /انتهاي پيام  

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.