قدس آنلاین: نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دیدگاه جامعه به زنان و فعالیت‌ آنها متحول شد و در واقع دیدگاه‌های امام خمینی (ره) سبب شد تا تجربه جدیدی برای استفاده از ظرفیت‌ها و حضور زنان در فعالیت‌های اجتماعی مهیا شود.

دیدگاه جامعه به زنان با پیروزی انقلاب اسلامی متحول شد

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، مجید منصوری در همایش مدیریت بیماری‌های خاص ، نقش زنان را در خلق حماسه آزادسازی خرمشهر تعیین‌کننده دانست و اظهارداشت نقش زنان در دوران دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت بوده و موظفیم همان‌گونه که از دفاع مقدس سخن می‌گوییم از حضور پر رنگ زنان، اقتدار و مقاومت آنان در مقابل دشمن سخن بگوییم.

وی امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگران دانست و افزود: زنان در خرمشهر اموری چون تدارکات، امدادرسانی و حتی جنگ در خط مقدم را عهده‌دار بودند؛ این شیرزنان با ایمان و توکل به خدا حماسه بزرگی چون آزادسازی خرمشهر را رقم زدند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مقاومت 30 روزه خرمشهر با توجه به هجوم گسترده دشمن از تعداد امدادگران مرد کاسته شده بود و زنان میدان‌دار اصلی این فعالیت دشوار شده بودند و حتی در برخی مواقع حساس از رویارویی با دشمن‌ هراسی نداشتند، بنابراین حضور زنان در دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر باید در جامعه تبیین شود.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ خودباوری و اعتماد به نفس و توجه به نقش‌ چندگانه مؤثر و پویای زنان در خانواده و جامعه یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

منصوری با اشاره به تاثیرگذاری مثبت دین بر روی انسان‌ها اضافه کرد: محققان بر این باورند که دعا تاثیر مهمی بر روی جسم و درمان بیماری‌ها دارد؛ چرا که با راز و نیاز با خداوند متعال باورهای منفی که در وجود انسان نهفته است از بین می‌رود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آرامش حاکم بر روح و روان و سلامت جسم اشخاص مذهبی در جامعه مشهود بوده و از دیرباز نیاز خلوت با پروردگار مورد توجه پزشکان قرار داشته است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.