قدس آنلاین ـ رییس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : نتایج آزمون نمونه دولتی نیمه خرداد ماه اعلام می شود.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نیمه خرداد

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره سنجش و ارزشیابی  اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ظهر امروز  سه شنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: آزمون مدارس نمونه دولتی امسال 33 هزار و 139 نفر شرکت کننده داشت که در 47 منطقه آموزش و پرورش در آزمون شرکت کردند.

حسین فاطمی نژاد افزود: این تعداد شرکت کننده در 193 حوزه امتحانی  باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد 16 هزارو 894 دانش آموز پسر و 16 هزار و 245 دانش آموز دختربودند.

وی گفت: شرط پذیرش در آزمون مدارس نمونه دولتی برای دواطلبان کسب حداقل 50 درصد نمره آزمون و کسب مقیاس حداقل خوب در تمام دروس نوبت اول پایه ششم تحصیلی می باشد.

رییس اداره سنجش و ارزیابی افزود: ظرفیت پذیرش داوطلبان امسال  قریب به 4 هزار نفر است که در 53 مدرسه نمونه دولتی در سطح استان خراسان رضوی به تحصیل می پردازند.

وی در پایان گفت:در سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، علاوه بر سوالات و کلید، فرم نظر سنجی  درباره آزمون برگزار شده از اولیاء و دانش آموزان قرارداده شده  تا  اداره سنجش نظر سنجی  خود را نسبت به آزمون مورد بررسی قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزانه IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    2 2
    اسامی قبول شدگان
  • مهران IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    1 0
    سلام از کجا بدونم قبول شدم یانه سایتشو بگین ممنون من ۱ ماه که دارم می گردم ممنون