پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین ـ رییس اداره سنجش و ارزشیابی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : نتایج آزمون نمونه دولتی نیمه خرداد ماه اعلام می شود.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نیمه خرداد

به گزارش قدس آنلاین، رییس اداره سنجش و ارزشیابی  اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ظهر امروز  سه شنبه در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: آزمون مدارس نمونه دولتی امسال 33 هزار و 139 نفر شرکت کننده داشت که در 47 منطقه آموزش و پرورش در آزمون شرکت کردند.

حسین فاطمی نژاد افزود: این تعداد شرکت کننده در 193 حوزه امتحانی  باهم به رقابت پرداختند که از این تعداد 16 هزارو 894 دانش آموز پسر و 16 هزار و 245 دانش آموز دختربودند.

وی گفت: شرط پذیرش در آزمون مدارس نمونه دولتی برای دواطلبان کسب حداقل 50 درصد نمره آزمون و کسب مقیاس حداقل خوب در تمام دروس نوبت اول پایه ششم تحصیلی می باشد.

رییس اداره سنجش و ارزیابی افزود: ظرفیت پذیرش داوطلبان امسال  قریب به 4 هزار نفر است که در 53 مدرسه نمونه دولتی در سطح استان خراسان رضوی به تحصیل می پردازند.

وی در پایان گفت:در سایت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، علاوه بر سوالات و کلید، فرم نظر سنجی  درباره آزمون برگزار شده از اولیاء و دانش آموزان قرارداده شده  تا  اداره سنجش نظر سنجی  خود را نسبت به آزمون مورد بررسی قرار دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزانه IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
    2 2
    اسامی قبول شدگان
  • مهران IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
    1 0
    سلام از کجا بدونم قبول شدم یانه سایتشو بگین ممنون من ۱ ماه که دارم می گردم ممنون