پیمان طالبیان : در شرایطی که هنوز تکلیف مزایده چهارم سرخابی ها مشخص نشده، و موضوع اجاره باشگاه استقلال و پرسپولیس به اسپانسرهای فعلی به طور جدی مطرح شده است، ...

 سبک دست حامی می شود، صاحب پناه مدیرعامل!

 گفته می شود به احتمال بسیار زیاد  در اوایل هفته آینده تغییرات مدیریتی در این دو باشگاه روی خواهد داد.

شدت تغییرات در باشگاه استقلال تهران جدی تر از باشگاه پرسپولیس خواهد بود، به همین دلیل گفته می شود همزمان با آغاز هفته جدید ترکیب مدیریتی این باشگاه دستخوش تغیر و تحولاتی قرار خواهد گرفت. منابع خبری نزدیک به وزارت ورزش و جوانان مدعی‌اند سبک دست که در هیات مدیره نیز حضور دارد موافقت اعضا را جلب کرده تا از وی برای اجاره باشگاه حمایت کنند ضمن اینکه وی مورد اقبال وزارت ورزش نیز قرار دارد.

در صورتی که سبک دست موفق به اجاره باشگاه شود، در کادر مدیریتی تغییراتی ایجاد خواهد کرد که یکی از آنها تغییر مدیرعامل است.از باشگاه استقلال خبر می رسد که سبک دست علاقمند است صاحب‌پناه عضو فعلی هیات مدیره جایگزین افشارزاده شود. البته در این باره گفته می شود مدیران این باشگاه نیم نگاهی به حضور مجدد فتح ا... زاده هم در پست مدیرعاملی دارند اما گویا عدم موافقت فتح ا...زاده با این مساله حضور وی را در استقلال کمرنگ کرده است.

عضو هیات مدیره و اسپانسر باشگاه استقلال با تایید تلویحی این مساله، در خصوص شرایط باشگاه استقلال گفت:«متاسفانه شرایط استقلال الان سخت و نگران کننده است.چرا که هیچ کسی در باشگاه استقلال تکلیف خود را نمی داند و همین وضعیت نا معلوم باشگاه باعث شده تا ما نتوانیم حتی با مربی برای حضور در استقلال صحبت کنیم.»

وی در ادامه افزود:« در حالی که الان همه تیم ها به دنبال مربی و بازیکنان مد نظر خود هستند وضعیت نامعلوم باشگاه استقلال شرایط را برای ما سخت کرده و امیدواریم هر چه زودتر تکلیف استقلال مشخص شود تا تیم بیش از این ضرر نکند.»

سبک دست در ارتباط با این که گفته می شود باشگاه استقلال به جای فروش به احتمال زیاد اجاره داده می شود و او خود شخصا یکی از شانس های اجاره کردن باشگاه استقلال است ،اعلام کرد:«هنوز چیزی مشخص نیست اما ما هر کمکی که از دست مان بر بیاید برای استقلال انجام می دهیم.»

اما تمام تغییرات به اینجا ختم نمی شود، گویا ترکیب جدید هیات مدیره استقلال هم دیدنی خواهد بود چون بزرگترین منتقد وزارت ورزش و جوانان از جمع مدیران  تصمیم ساز این باشگاه حذف خواهد شد، گفته می شود به احتمال بسیار زیاد در تیم جدید هیات مدیره باشگاه مقداد نجف نژاد دیگر حضور نخواهد داشت و به جای او نفرات اقتصادی دیگر در هیات مدیره باشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

البته تمام این معادلات در صورتی است که امروز نتیجه مزایده باشگاه های استقلال و پرسپولیس بی نتیجه اعلام شود چون در غیر اینصورت مالک باشگاه سمند خواهد بود که آنگاه تمام معادلات حاکم بر ماجرا تغییر پیدا خواهد کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.