رئیس پلیس فتا استان بوشهر از شناسایی و دستگیری مرد جوانی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی نامزدش کرده بود، خبر داد.

دستگیری مرد جوانی که تصاویر خصوصی نامزدش را منتشر کرد
به گزارش  فارس  به نقل از پلیس فتای استان بوشهر، داریوش پورسعید اظهار کرد: خانم جوانی با در دست داشتن شکوائیه‌ای به این پلیس مراجعه و اعلام کرد فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انتشار عکس‌های شخصی‌ام به همراه تصاویر مستهجن کرده و موجب هتک حیثیتم شده است.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم سایبری ضمن تشکیل تیم عملیاتی وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند که بلافاصله عامل انتشار را شناسایی و مشخص شد متهم نامزد قبلی شاکی بوده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ضمن هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی به این پلیس احضار و در تحقیقات انجام‌ شده توسط کارشناسان این پلیس لب به اعتراف گشود و گفت که شاکی قبلاً نامزد وی بوده و تصاویر و عکس‌های خصوصی توسط خود او در اختیار من گذاشته شد که پس از مدتی با هدف خارج کردن وی از زندگی‌ام و ازدواج با فرد دیگری اقدام به انتشار عکس‌های شخصی او در شبکه‌های اجتماعی موبایلی کردم و در حال حاضر نیز نادم و پشیمانم.

پورسعید افزود: پرونده تکمیل و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان وظیفه ذاتی پلیس فتا را ایجاد محیطی امن و آرام در فضای مجازی دانست و خاطرنشان کرد: انتشار عکس‌های خصوصی افراد و ارسال هرگونه پیام توهین‌آمیز در فضای مجازی جرم محسوب شده و قانون با ارسال‌کننده آن برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.