قدس آنلاین یزد - فرمانده انتظامي شهرستان بافق گفت : ماموران پليس شهرستان بافق دو خانم را که با چک پول‎‎هاي تقلبي در بازار شهر بافق اقدام به خريد مي‎کردند، شناسايي و دستگير کردند

دستگیری كلاهبردار با چک پول‏‏ هاي تقلبي

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ "فرهاد بيگلري"با بیان این خبر اظهار داشت : با توجه به حضور تعدادي از مغازه‌داران شهر به اداره پليس و اعلام شکايت مبني بر اين که دو خانم با چک پول‌هاي تقلبي اقدام به خريد کرده و از محل متواري شده‎‎اند، بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: با تحقيقات پليس بافق، مشخص شد كه اين دو خانم که غريبه هستند با حضور در مغازه‎‎هاي شهر، با عجله و شتاب اقدام به خريد کرده و پس از پرداخت ايران چک 50 هزار توماني و تحويل گرفتن مابقي پول خود سريع از محل متواري شده‎‎اند.

بيگلري تصریح کرد : تحقيقات گسترده ماموران پليس اين نتيجه را در برداشت که متهمان با يک دستگاه خودرو سواري "سمند" سفيد رنگ در سطح شهر حاضر شده‎‎اند.

وي خاطرنشان ساخت : گشت‎‎هاي پليس با حضور در نقاط حساس شهر، خودرو مورد نظر را شناسايي و متوقف کردند و دو متهم را دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.

فرمانده اتظامي بافق گفت: متهمان در بازجويي‏‏هاي پليسي به تهيه چک پول‎‎هاي تقلبي از استاني ديگر و خريد در شهرستان بافق اعتراف کردند و با تکميل پرونده قضايي به دادسرا معرفي شدند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.