۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 285886

قدس آنلاین: رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف 91 هزار انواع قرص قاچاق و دستگیری یک متهم در شهرستان بجنورد خبر داد.

قرص های قاچاق در باربری بجنورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ قاسمعلی عبد یوسفخانی با اعلام این خبر گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی انجام وظایف قانونی خود از یک باربری واقع در شهرستان بجنورد بازرسی کردند.

وی افزود: ماموران در حین بازرسی به سه کیسه حاوی 13 کارتن بسته بندی شده مشکوک که در برسی بیشتر محرز شد کارتن ها حاوی 55 هزار عدد انواع قرص های جنسی خارجی قاچاق ساخت کشور هندوستان هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه مالک بار مشخص نبود لذا با برسی اسناد موجود در باربری و شگردهای پلیسی، منزل صاحب کالا شناسایی و متهم به همیت (الف- ش) طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ یوسفخانی همچنین خاطر نشان کرد: در بازرسی از منزل متهم نیز تعداد 35 هزار عدد انواع قرص قاچاق شامل: قرص های جنسی، متادون، ترامادول، وباگرا، پودر بدنسازی، شربت متادون کشف شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناس معاونت غذا و دارو قرص های مکشوفه قاچاق و فاقد مصرف انسانی است و شربت متادون نیز بایستی از طریق مراکز دارای مجوز تجویز شود که با توجه به نگهداری توسط غیر، قاچاق و غیر مجاز محسوب می شود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی پس از تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.