۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 285887

قدس آنلاین:فرمانده انتظامی اسفراین استان خراسان شمالی از کشف بیش از 9 کیلوگرم تریاک از خودروی حامل بار گوجه فرنگی در این شهرستان خبر داد.

گوجه فرنگی با طعم تریاک

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، سرهنگ زینل زیبایی افزود: در پی گزارشهای رسیده مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان کرمان و توزیع آن در سطح خراسان شمالی را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قاچاقچیان فعالیت گسترده ای در سطح وسیعی از تهیه و توزیع مواد مخدر داشته لذا ماموران اقدامات پلیسی و اطلاعاتی خود را به صورت ویژه جهت شناسایی قاچاقچیان آغاز کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران پلیس مارزه با مواد مخدر با اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان اسفراین با کنترل خودروهای عبوری اقدام به توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل بار گوجه فرنگی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین یادآور شد: در بازرسی های بعمل آمده از این خودرو مقدار 9 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در بطری های نوشابه میان بار گوجه فرنگی جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ پاسدار زیبایی خاطرنشان کرد: در این راستا سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.