۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 285908

قدس آنلاین یزد - "عاطفه" 16 ساله كه به جرم حمل مواده مخدر صنعتي "شيشه" از سوي ماموران پليس مبارزه با موار مخدر استان يزد دستگير شده با چشماني اشكبار گفت: من به جاي راه، چاه رو انتخاب کردم!

من عاطفه 16سال دارم

به گزارش قدس آنلاین از یزد، به نقل از معاونت اجتماعي انتظامي استان يزد  ، عاطفه دختري 16 ساله با مدرك تحصيلي ابتدايي است كه چندي قبل به جرم حمل 100 گرم ماده مخدر شيشه از سوي ماموران پليس مبارزه با موادمخدر یزد دستگيرشد.

گرفتار شدن اين دختر كم سن و سال در دام موادمخدر، ذهنم را به سختي مشغول كرده بود و براي پي بردن به داستان زندگي عاطفه، درپليس مبارزه با مواد مخدر با او به گفت و گو نشستم.

وي در ابتدا از مصاحبه امتناع مي کرد اما بعد از کمي صحبت و اينکه شايد با گفتن علت و انگيزه هاي روي آوردنش به موادمخدر بتواند کمکي به خودش و افرادي كه قصددارند اين راه را انتخاب كنند، بالاخره قبول کرد.

اسمم عاطفه .... است و 16 ساله هستم. تو يه خانواده 6نفري بزرگ شدم دو تا خواهر و يك برادر دارم؛ فرزند کوچک خانواده ام و پدرم کارگر  ساده است و مادرم هم خانه داره.

 زندگي پر زحمتي را پشت سر گذاشتم  از کودکي داشتن خيلي چيزايي که شايد براي بقيه بي ارزش باشد آرزوم بوده اما چون پدرم يك کارگر ساده و معتاد بود و درآمد خوبي هم نداشت و به سختي هزينه خورد و خوراك ما رو تأمين مي کرد من هم هميشه از خواسته هايم چشم پوشي مي کردم.

زندگي سخت ما ادامه داشت تا اين كه در يك شب سرد زمستاني من دچار يك نوع تشنج شدم و از آن شب لعنتي مدام دچار سردرد هاي عصبي مي شدم و مادرم جهت تسكين درد من مقداري ماده مخدر ترياك به من خورانيد وسايه شوم اعتياد توسط مادرم آن هم بصورت نا آگاهانه و لطف مادرانه برسر من نگونبخت افتاد.

ناگفته نماند در زماني كه پدرم در خانه نبود بصورت پنهاني به سراغ موادمخدر مي رفتم و به قول خودم حال مي كردم. تا اينكه در يكي از روزها كه كلاس چهارم ابتدايي بودم در حين مصرف مواد پدرم سر رسيد  و يك كتك مفصل و جانانه اي خوردم كه حاصل آن "كر" شدن گوش چپم بود.

زماني که مدرک پنجم ابتدايي خودم را گرفتم پدر و مادرم از هم جداشدند و هر كدام به سويي رفتند و سرنوشت تلخ زندگي شروع شد و  من يك معتاد به تمام عياربودم .

بدبختي هایم از اينجا بيشتر شد که درسن 12 سالگي توسط يكي از افرادي كه مواد را از وي تهيه مي كردم مورد تجاوز قرار گرفتم و سرافکنده به خانه پدر بزرگم برگشتم.

قطار بدبختي هاي من هر روز به تعداد واگن هايش اضافه مي شد و من هم هر روز به اين خيال بودم که حتما خواب مي بينم و يك زماني از خواب بيدار مي شوم و مي بينم اين  ها همه جز يك خواب وحشتناك چيز ديگري نبوده است اما همه اين اتفاقات يك واقعيت بود.

الان هم به جرم خريد و فروش موادمخدر و رابطه نامشروع توسط پليس دستگير شده ام و نمي دانم سرنوشتم چي ميشه؟!!!

اما مي خواهم به همه کسايي که حرف منو يك روز مي شنوند و همه کساني که يه روزي شايد سرنوشت من را بخوانند بگم که:

من راه را اشتباه رفتم و چاه را انتخاب کردم و اي کاش هيچوقت پايم را  توي اين راه شيشه اي نميگذاشتم...

 

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حكم IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    7 3
    آفرين دختر كه حالا پاكي كمك كنيم به جامعه برگردد
  • محمد IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    3 1
    واقعا خیلی متاسف شدم...ای کاش در جامعه برای این جور افراد یه سازمانی یا کمیته ای بسازن و به این جور افراد کمک کنن تا در منجلاب فساد نیوفتن!
  • سعید IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    1 1
    دلم برات سوخت
  • بازنشسته تبعیدی به روستا IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    4 1
    اما خودمونیم خدا وکیلی این بچه این راه را انتخاب کرد یا بهش تحمیل شد ؟
  • mahshad IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    0 0
    دلم سوخت وقتی خوندم خیلی گریه کردم امیدوارم مشکلاتت حل بشه خودتو از این لجنزاری که هر روز بیشتر داری توش فرو میری بکشی برون