تيمي كه تحت عنوان آكادمي كيا به تورنمنت آلمان اعزام شد نه تنها متعلق به آكادمي مهدي مهدوي كيا نيست بلكه حاصل دسترج معلم هاي ورزش سراسرايران است....

تبليغ مجاني براي شغل جديد مهدوي كيا/آكادمي كيا ازرويا تا واقعيت

به گزارش قدس آنلاين، آن تیمی که تحت عنوان آکادمی کیا در تورنمنت زیر 11 ساله‌های آلمان شرکت کرد پیش از آنکه حاصل آکادمی تازه تاسیس مهدوی‌کیا باشد، دسترنج تلاش‌های مردان تاثیرگذار ورزش آموزش و پرورش است. در تمام خبرها و عکس‌هایی که از این تورنمنت روی خروجی برخی سایت‌ها قرار گرفت و رسانه‌های مکتوب نیز کم و بیش به آن پرداختند هرگز به ماهیت اصلی این تیم اشاره نشد و تنها نام کیا بود که در صدر خبرها قرار می‌گرفت. نام آکادمی کیا در واقع به واسطه آنکه مهدوی‌کیا توانسته بود برای اعزام این تیم دانش‌آموزی به آلمان اسپانسری به نام شرکت الیت که مدیریتش بر عهده شخصی به نام دکتر نراقی است، تهیه کند انتخاب و مورد موافقت مسوولان آموزش و پرورش قرار گرفت.
البته اگر مهدوی‌کیا انتخاب نام کیا روی تیم اعزامی را به روزهای نزدیک به اعزام تیم موکول نمی‌کرد شاید دکتر حمیدی و آرمیان دو تن از مسوولان تاثیرگذار ورزش آموزش و پرورش با چنین نامی موافقت نمی‌کردند اما از آنجا که تیم در آستانه سفر به آلمان قرار داشت و آموزش و پرورشی‌ها نیز می‌خواستند در کار اختلال ایجاد نشود در نهایت با تغییر نام موافقت کردند. پیش‌تر قرار بود این تیم تحت عنوان تیم منتخب دانش‌آموزی به تورنمنت آلمان اعزام شود اما مهدوی‌کیا که آکادمی تازه‌ای را به نام خودش ثبت کرده بود، در نهایت مسوولان آموزش و پرورش را در رودربایستی قرار داد تا این تیم دانش‌آموزی را تحت این نام به مسابقات اعزام کنند.
تیمی که به مسابقات آلمان اعزام شد در ماه‌های اخیر دائم از امکاناتی که آموزش و پرورش در اختیارش قرار داد، بهره جست. تیم اعزامی در تمام طول دوران آماده‌سازی به‌جز یک مقطع کوتاه از اردوگاه چمران رامسر برای آماده‌سازی بهره می‌گرفت و علاوه بر تامین هزینه‌های اردو، ایاب و ذهاب و حتی پرداخت دستمزد‌ها توسط آموزش و پرورش بسیاری از بازیکنانش را معلمان ورزش آموزش و پرورش ساخته و تحویل داده‌اند اما نه‌تنها درباره چگونگی آماده‌سازی و صرف هزینه‌های این تیم حرفی به میان نیامد بلکه از این معلمان زحمتکش نیز یاد نشد.
تنها شاید وجود علی دوستی‌مهر در کنار این تیم می‌توانست حضور آموزش و پرورشی‌ها در این تیم را پررنگ جلوه دهد که شاید اگر دوستی دیرین دوستی‌مهر با مهدوی‌کیا نبود شاید سرمربی این تیم نیز از جای دیگری انتخاب و حتی ممکن بود خود آقا مهدی به‌عنوان سرمربی تیم دانش‌آموزی به این مسابقات اعزام می‌شد. در تیم دانش‌آموزی 16 بازیکن از استان‌های فوتبال‌خیز و حتی غیرفوتبال‌خیز نظیر کردستان حضور داشتند و توانستند عملکرد مطلوبی را در این تورنمنت از خود بر جا بگذارند به گونه‌ای که بهترین بازیکن این مسابقات یکی از بازیکنانی بود که از استان کردستان معرفی شد که این نشان‌دهنده استعدادیابی صحیح معلمان در این استان است.
رقابت‌های آلمان که سطح کیفی مطلوبی هم داشت به هر ترتیب به پایان رسید اما اسفبار بود که برخی جریان‌های رسانه‌ای می‌کوشیدند این تیم را به نام مهدوی‌کیا سند بزنند درحالی که هرگز ماهیت اصلی این تیم محصول کاری نبود که مهدوی‌کیا در آکادمی‌اش انجام
داده است.
درباره آکادمی مهدوی‌کیا هم اطلاعاتی در دست هست. این آکادمی تازه در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده و ورزشگاه و دفتر کاری هم اجاره شده که هنوز به‌طور رسمی شروع به کار نکرده است. هر چند که حضور تیم دانش‌آموزی به نام کیا در تورنمنت آلمان به لحاظ تبلیغاتی آنقدر سروصدا کرده که خانواده‌ها در آینده به سمت آکادمی کیا یورش ببرند و خواهان جذب فرزندان خود شوند و این یعنی یک بیزینس فوق‌العاده برای مهدوی‌کیا، بیزینسی که نقدی بر آن وارد نیست، به شرط آنکه بیزینس باشد نه با ادای خدمت و با ادعای خلق شاهکار در استعدادیابی. همین!
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • masoud IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    5 1
    واقعا پیش خودتون چی فکر کردین .با این مقالتون
  • پسر خوب IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    7 1
    باز موفقیتی رخداد و آتش حسد ها گل کرد . آخه وقتی به نام ایرانه این حسادت ها و خباثت ها چه معنی داره . آدم به عقل و ایمان و روح و روان بعضی ها شک می کنه .
  • یاور IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    4 0
    با سلام من نمیدونم هدف از نوشتن این مقاله چیست ؟ واقعا اینقد از نظر سطح فکری و بینش بعضی عا ضعف دارند که مجبور میشن خودشونو با این مقالات ابراز کنند ...یعنی چی مثلا این حرفا ؟ بابا مهدوی کیا یک کاری در سطح اروپا کرده حالا افرادی مثل شما میخاین چوب لای چزخش بزارین مطمعن باشین فوتبال ایران با بودن افرادی چون شما به جایی نمیرسه چون هم دل و خوشبین نیستین .درود بر مهدوی کیای عزیز