قدس آنلاین لرستان- فرمانده انتظامی لرستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه هشتمین جشنواره ی مطبوعات و خبرگزاری های غرب کشور در خرم آباد گفت: پل اصلی بین ما و مردم رسانه‌ها هستند و در واقع یکی از بازوهای توانای ما نسبت به رضایت مردم از پلیس رسانه‌ها هستند.

رسانه‌ها پل اصلی بین پلیس و مردم هستند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد ، سردار محمد قنبری عصر دیروز سه شنبه پنجم خرداد ماه، در بازدید از جشنواره مطبوعات غرب کشور در خرم‌آباد اظهار کرد: پل اصلی بین ما و مردم رسانه‌ها هستند و در طول این دو سال یکی از بازوهای توانای ما نسبت به رضایت نسبی مردم از پلیس رسانه‌ها بوده‌اند.

وی افزود: در نیروی انتظامی شعار امنیت را با گفتن نمی‌توان اندازه‌گیری کرد، بلکه مردم هستند که این امنیت را احساس و برای ما اندازه‌گیری می‌کنند.

 

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: رسانه‌ها با تیزبینی کامل توانسته‌اند، پل اصلی بین ما و مردم باشند و در زمینه‌های مختلف به صورت همه جانبه به موضوع نگاه می‌کنند از این‌رو باید گفت: رسانه‌ها در رابطه با پلیس لرستان وظیفه و رسالت خود را انجام داده‌اند.

 

قنبری خاطر نشان ساخت: در استان لرستان ظرفیت رسانه‌ها به کمک امنیت این استان آمده، زیرا یکی از دغدغه‌هایی که در استان وجود دارد، دغدغه رسانه‌ها برای توسعه این استان بوده است.

وی یادآور شد: در بحث افزایش احساس امنیت در لرستان کارهای مختلفی صورت گرفته که یکی از این کارها صداقت پلیس بوده و به صورت فصلی عملکرد گروه‌ها را مورد سنجش قرار می‌دهیم.

 

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: سامانه 197 را فعال و عملیاتی کرده‌ایم و اقدامات‌مان را به صورت فصلی در بعضی مواقع ماهانه با تاکتیک‌های جدید انجام می‌دهیم تا افزایش احساس امنیت در این استان بالا رود.

 

قنبری در ادامه به بحث پایش تصویری در شهرستان خرم‌آباد اشاره داشت و گفت: این کار در شهرستان خرم‌آباد در حال انجام است، مراحل اجرایی آن نیز در شهرستان بروجرد آغاز شده و دنبال نصب کردن نرم‌افزارهای هوشمند برای بالا بردن احساس امنیت در بین مردم در این استان هستیم.

وی اضافه کرد: روزانه دو ساعت از وقت خود را به مطالعه نشریات و خبرگزاری‌ استان اختصاص داده‌ام، نتیجه گرفته‌ایم که نشریات و خبرگزاری‌های استان لرستان تخصصی ورود پیدا می‌کنند و نقد آنها منصفانه است.

 

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ما از حضور خبرنگاران در برخی از عملیات‌ها استقبال می‌کنیم و از معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی انتظار داریم که این هماهنگی‌ها را انجام دهد.

 

سردار قنبری اظهار کرد: در حوزه عمرانی طی دو سال گذشته کارهای بزرگی صورت گرفته و به زودی کلنگ برخی از پروژه‌های عمرانی نیروی انتظامی به زمین زده و ساختمان‌های جدید و نو به ساختار انتظامی استان اضافه می‌شوند.

 

وی افزود: ساختمان‌های اداری نظامی استان‌ لرستان قدیمی و فرسوده هستند و برای ساخت آنها در این رابطه اعتباراتی تخصیص داده شده که پروژه‌هایی در شهرستان‌های بروجرد، ازنا، پلدختر، خرم‌آباد و در مجموع در سطح استان لرستان احداث و به بهره‌برداری می‌رسند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.