امیری کهنوج گفت: تک نرخی شدن بنزین نباید بر مایحتاج مردم اثر بگذارد.

تک نرخی شدن بنزین نباید بر مایحتاج مردم اثر بگذارد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا امیری کهنوج در گفت‌وگو خبرنگار پارلمانی ایسنا، درباره تاثیر افزایش قیمت های حامل های انرژی بر سایر اقلام مصرفی و افزایش اجتناب ناپذیر آن گفت:‌ متاسفانه این اتفاق می افتد و یک ضعف است، دستگاه های نظارتی باید این مسأله را کنترل کنند و از افزایش قیمت جلوگیری کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، افزایش قیمت حامل‌های انرژی بر بخش کشاورزی را نیز بی تاثیر ندانست و افزود : به طور کلی بحث افزایش قیمت بنزین یا حامل های انرژی دیگر به طور طبیعی بر بازار تاثیر می گذارد، اما اگر دولت می خواهد این کار را انجام دهد باید قبل از آن تسهیلات ویژه برای کشاورزان فراهم کند، مثلا موتورهای دیزلی را برقی کند.

او ادامه داد: البته نمی توانیم لزوما بگوییم که افزایش قیمت کار بدی است مشروط بر اینکه قبل از اعمال آن اقدامات زیرساختی انجام شده باشد که متاسفانه این طور نبوده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد:‌برای جلوگیری از افزایش قیمت راه کارهایی وجود دارد مثلا وزارت نفت یارانه ای به کشاورزانی که به هر دلیل نتوانستند موتورهای خود را برقی کنند بپردازد. اگر اقدام همزمان نیز انجام شود کمک خوبی به کشاورزان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    0 0
    حرف مفت مي زني كه قيمت ها بالا نكشه الان همه چيز بجز انسان بالا كشيده شده است خدا از شما نگذرد به با جان و مال مردم بازي مي كنيد