نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر کشور گفت: تعاونی‌‎های عشایری دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که باید با تلاش مسئولان و خود مردم به بالفعل تبدیل شود.

ظرفیت تعاونی‌های عشایری سراسر کشور تقویت می‌شود

وی با بیان اینکه مدیریت جهادی یک الگوی پیشرفت برای کشور است گفت: استفاده از مدیریت جهادی بعداز انقلاب اسلامی و در دوران جنگ تحمیلی به ما نشان داد که تلاش مستمر موفقیت‌های بسیار را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر کشور افزود:  دانستنی‌های مسئولان و عشایر کم نیست بلکه تنها چیزی که در کنار این علم و دانستی بسیار لازم است عزم، اراده و عمل است.

کاشی تصریح کرد: این مدیریت جهادی که پیشینه خوبی در کشور دارد هم اکنون نیز به عنوان یک راهکار تئوری و عملی برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی می‌تواند راهگشا باشد.

وی مشارکت مردم را در تحقق مدیریت جهادی لازم دانست و گفت: تحقق مدیریت جهادی وابسته به تلاش مردم در کنار مسئولان است و این مشارکت مردم است که می‌تواند بسیار موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر افزود: برخی فعالیت‌ها در کشور نه تنها نیازمند بودجه و همت مسئولان است بلکه مشارکت مردمی را نیز طلب می‌کند.

کاشی ادامه داد: تعاونی‌‎های عشایری دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که باید با تلاش مسئولان و خود مردم به بالفعل تبدیل شود.

وی تاکید داشت: اگر بتوانیم رضایت و اعتماد عشایر را به دست آوریم می‌توان با همکاری آنها در قالب تعاونی‌ها و تشکل‌های سازماندهی شده از تجارب و اندیشه آنها استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان امور عشایر تصریح کرد: ریسک پذیری، نترسیدن، خودباوری و خوداتکایی از جمله ویژگی‌های مدیریت جهادی است.

کاشی اعتقاد در فعالیت‌ها را مهمترین شرط پیشرفت دانست و افزود: با بودجه و اعتبار صرف نمی‌توان فعالیت‌ها را ساماندهی کرد زیرا بودجه و اعتبار در کنار قانون و اعتقاد می‌تواند راهگشا باشد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.