فرمانده نیروی انتظامی در مورد انتشار فراخوان هایی مبنی بر تک نرخی شدن قیمت بنزین گفت: تا این ساعت مورد خاصی گزارش نشده چرا که مردم فهیم هوشیارتر از آن هستند تا با یک فراخوان تحرکی داشته باشند.

 مردم با هوشیاری فراخوان های تک نرخی شدن قیمت بنزین را پاسخ دادند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس پلیس راهور در جمع خبرنگاران در این باره افزود: البته مسوولان نیز به دنبال رفع نگرانی و دغدغه مردم در این حوزه هستند.

وی این مطلب را در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه پس از اعلام تک نرخی شدن بنزین، برخی مطالب در فضای مجازی بدون منبعی خاص منتشر شده و مردم را به واکنش در قبال تک نرخی شدن بنزین فراخوانده بودند، بیان کرد.



** قانون راهنمایی و رانندگی نیازمند تجدید نظر است

فرمانده نیروی انتظامی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: قانون جدید راهنمایی و رانندگی باید مرحله دوم تجدید نظر را طی کند و مجلس شورای اسلامی هر زمان این تجدیدنظر را انجام داد تغییرات احتمالی در قوانین اجرایی خواهد شد.

وی در زمینه افزایش جریمه ها افزود: هدف پلیس ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی است تا آسایش مردم را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: همچنین هدف پلیس کاهش تلفات و خسارات رانندگی است و اگر قانونی در راستای افزایش جریمه ها ابلاغ شود در راستای این اهداف است چرا که پلیس به دنبال جریمه کردن نیست.

اشتری با تاکید بر اینکه هدف ما افزایش جریمه ها نیست، گفت: هدف از افزایش جریمه ها بازدارندگی و تاثیرگذاری آن بر کاهش تلفات و سوانح است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه پلیس راهور، پلیس پیشگیری و فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: هدف ما شتاب در خدمات رسانی، احساس امنیت و آرامش مردم در کشور است.

اشتری اضافه کرد: سعی داریم امسال سالی سرشار از آرامش و آسایش بیشتری برای مردم محقق کنیم به ویژه در حوزه راهور که هدف اصلی ما کاهش تلفات جاده ای، ارتقای فرهنگ ترافیکی و استفاده از سامانه های کنترلی و مراقبتی در راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: نتیجه این اقدامات در آرامش مردم، رانندگان و خانواده ها دیده می شود.



** پلیس افتخاری تا پایان سال نهادینه می شود

وی در مورد فعالیت پلیس افتخاری گفت: این پلیس در سطح ناجا شکل گرفته ومراحل مقدماتی خود را سپری کرده و تا پایان سال نهادینه شده و شکل رسمی و قانونی می گیرد.

فرمانده انتظامی در مورد راه اندازی قرارگاه سایبری گفت: هر وظیفه ای که به عهده ما گذاشته شود طبق قانون در حوزه های مختلف عمل خواهیم کرد.

اشتری در مورد ورود خودروهای لوکس و گرانقیمت گفت: در صورتی که قانون مشخص کند حرکت آنها بلامانع است طبق وظیفه مثل حوزه های دیگر با آنها برخورد می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.