قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: مراجع ذیصلاح قبل از ورود به ماه مبارک رمضان، کالاهای مورد نیاز مردم را نرخ گذاری کنند.

مراجع ذیصلاح نرخ کالاهای اساسی را اعلام کنند

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، نعمت اله بیرانوندی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی استان ایلام خود را برای حضور فعال و موثر در تنظیم بازار ماه مبارک رمضان آماده می‌کند، اظهارداشت: این اداره کل آمادگی کامل دارد در حوزه‌های مختلف کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان و همچنین قاچاق کالا و ارز پرونده‌های متشکله توسط دستگاه‌های نظارتی را در اسرع وقت رسیدگی فوری، قاطع و بازدارنده کند.

وی با اشاره به اینکه مراجع ذیصلاح بایستی آخرین نرخ رسمی هر کالا را اعلام کنند، افزود: اعلام نرخ رسمی کالاها موجب می شود، تا مراجع نظارتی در مرحله بازرسی و نیز تعزیرات حکومتی در مرحله رسیدگی با چالش مشکل فقدان نرخ مصوب مواجه نشوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام با بیان اینکه در پایان اردیبهشت ماه سال جاری با همت و زحمت‌های درخور تحسین همکارانم در این اداره کل و شهرستان‌های تابعه استان شاهد کمترین میزان پرونده‌های مانده در شعبه و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها بودیم، خاطرنشان ساخت: از حیث این مهم در سطح کشور رتبه نخست را کسب کردیم و از مجموع خیل پرونده‌های وارده تنها 10 فقره پرونده در مقطع زمانی مذکور مختومه نشده که در حال طی تشریفات قانونی است.

نعمت اله بیرانوندی به موضوع کودهای تقلبی در شهرستان دهلران اشاره کرد و یادآور شد: پرونده ای در این خصوص تشکیل شده و مراحل رسیدگی و تحقیقات اولیه درخصوص موضوع اعلامی ادامه دارد و نمونه کود تولیدی جهت اعلام نظر کارشناسی به آزمایشگاه معتبر مربوطه ارسال شده و تا حصول نتیجه نهایی مبنی بر تقلبی بودن یا نبودن کودهای مکشوفه پیگیری‌های قانونی لازم معمول و موضوع دنبال خواهد شد و البته نتیجه رسیدگی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.