در نوبت پیش گفتیم که کارنامه ننگین و خون آلود گروهک جانی و مزدور داعش به مراتب سیاهتر و پلشت‌تر از «اس.اس»های آلمان در جنگ جهانی دوم است ...

درنده خویان داعشی، مسلمان نیستند

 که اقدام به کشتار مردم شهرها و روستاهای کشورهای اشغال شده از جمله فرانسه، لهستان، چکسلواکی، یوگسلاوی و شوروی می‌کردند. گفتیم که در رسانه‌های بی‌طرف و موثق بین‌المللی آمده است «داعش» ساخته و پرداخته سازمانهای نظامی- اطلاعاتی مخفی آمریکاست برای اینکه نه از طریق حمله مستقیم نظامیان آمریکا بل از طریق به میدان فرستادن یک جماعت آدمکش مزدور بی‌رحم و وحشی حکومت سوریه را ساقط  و اسلام را بی‌آبرو کنند. و حالا به دوازده مورد برای افشای بیشتر ماهیت داعش اشاره می کنیم: 1- امیر جوان و بی‌تجربه قطر کمکهای مالی هنگفتی چون عربستان سعودی در اختیار داعش می‌گذارد. قطر ابزار دست آمریکا و انگلیس است. در ماجرای بیداری عربی در مصر و سایر کشورها تلویزیون الجزیره که شعبه‌ای از «بی.بی.سی» است مصر را به آشوب کشانید.هیلاری کلینتون بتازگی به این موضوع اذعان کرده که بر سر کار آوردن مرسی و اخوان المسلمین بخشی از طرحهای آمریکا بوده است.

2- القاعده ارتباطش را با داعش قطع کرد، چون فکر کردند شهرتشان را خدشه‌دار می‌کنند. یک نامه 21 صفحه‌ای در مخفیگاه بن لادن پیدا شده که از دولت اسلامی کذایی به خاطر آنکه برای زندگی مردم ارزشی قایل نیستند، انتقاد کرده است.

3- رهبر داعش ابوبکر البغدادی که به جهت اوباشگری در خیابان دستگیر شده بود، چهار سال را در اردوگاه اسرای آمریکا سپری کرد. او در سال 2009 از کمپ بوکا آزاد شد، چون گفتند تهدیدی به شمار نمی‌آید. وی مدتی در گوانتانامو بوده است.

4- داعش ثروتمندترین سازمان تروریستی تاریخ است. روزی سه میلیون دلار درآمد دارد. ثروتی برای دو میلیارد دلار که از راه قاچاق نفت و زورگیری به دست می‌آید.

5- شمار جنگجویان آن تنها در مدت چند ماه سه برابر شده، از 10 هزار نفر به بیش از 31 هزار نفر رسیده است. داعش کنترل موصل دومین شهر بزرگ عراق را در حالی به دست گرفت که 30 هزار سرباز عراقی از رویارویی در برابر 800 داعشی گریختند! 6-  بسیاری از جنگجویان داعش آموزش و سلاح خود را از آمریکا به دست آورده‌اند. آمریکا اعضای ارتش آزاد سوریه و مبارزان با قذافی را آموزش می‌داد، که بسیاری از آنها بعدها به داعش پیوستند.

موفقیت سیا در لیبی، آمریکایی‌ها را که حتی به اوباما هم می‌خندند و امیدوارند این فرد غیرمطلوب جای خود را به یک پرزیدنت تمام عیار آمریکایی بدهد، آمریکا را تشویق به تکرار تجربه لیبی در سوریه کرده است.

7- حدود دو هزار غربی (اروپایی فرصت طلب ماجراجو) به داعش پیوسته‌اند، که از طریق شبکه‌های اجتماعی و مجلات آنلاین استخدام شده‌اند. آنها عناصر با ارزش داعش به شمار می‌آیند، زیرا پاسپورت‌شان به آنها امکان می‌دهد دوباره وارد کشورهای غربی شده و حملاتی را به انجام برسانند. ترکیه نقش مهمی در انتقال آدمکشان به سوریه و عراق دارد. روابط آنان و داعش دوستانه است. 8- جهادگران زن داعش در عراق زنان به اسارت گرفته شده در محل را به اسارت جنسی و کار در روسپی خانه‌ها واداشته‌اند. به جنگجویان داعش، اسرای زن حتی 13 ساله برای تجاوز، پاداش داده می‌شود. 9- داعش 5500 نفر را در سال 1393 بین ماه‌های ژوئن (خرداد) تا اکتبر (مهر) 2014 قتل عام کرد. یک سرباز که از کشتار دسته جمعی جان سالم به در برد، بین جنازه‌ها دراز کشید و بعد از صحنه جنایت گریخت و مقامها را به آن محل راهنمایی کرد.10- یک فیلم تبلیغاتی در سال 2013، اعضای گروه داعش را نشان می‌داد که یک روز خوش خانوادگی را در شهر حلب سپری می‌کردند و با اعضای جبهه النصره بازی طناب کشی می‌کردند.

11- اعضای داعش زنان و بچه‌های اقلیت ایزدی را طی یک حمله، زنده زنده سوزاندند. آنها کودکان مسیحی را گردن زدند و در اردوگاه‌ها به همان حال نگه داشتند تا آهسته جان بدهند و بمیرند. 12- توحش و درنده خویی داعش حیرت انگیز است، زیرا ابوبکر البغدادی یک ولگرد اوباش خیابانگرد است که در اردوگاه اسیران، آمریکایی‌ها او را خوب شست و شوی مغزی و آموزش داده‌اند و در حقیقت یک آلکاپون جنایتکار حرفه‌ای و خطری جدید برای بشریت در قرن بیست و یکم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.