معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور تاکید کرد که «یکسان سازی قیمت بنزین یا افزایش 15 درصدی قیمت گاز، به حکم قانون و اتفاقا در کف اختیارات دولت انجام شده است».

رویارویی و بی‌اعتمادی بازی در زمین دشمن است

به گزارش ایسنا، پرویز اسماعیلی در عین حال با بیان این‌که «فرض می‌کنیم که این اقدامِ قانونی، اشتباه بوده و یا خوب اطلاع‌رسانی نشده است» خاطرنشان کرده که «نکات مهمتری هم هست، که نباید مورد غفلت و خدشه قرار گیرد» و در این زمینه نوشته است: اجرای قانون، ربطی به مذاکرات هسته‌ای ندارد. لیکن یک رسانه خبر افرایش قیمت گاز را این‌گونه به مذاکرات ربط داد: «افزایش قیمت ها همزمان با مذاکرات؛ گاز هم گران شد»! و همین رسانه در تیتر یک خود نوشت: احتمال اجرای سناریوی «فشار بر مردم» برای «پذیرش توافق بد»! این خط خبری را چند رسانه دیگر هم که از بودجه بیت‌المال اداره می‌شوند؛ پی گرفتند.

وی در صفحه اینستاگرام خود یادآور شده است: رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرده‌اند که «بنده به مجریان اعتماد دارم؛ این را شما بدانید؛ آقایانی که مشغول کار هستند، این‌ها افرادی هستند مورد اعتماد ما، من در مورد آن‌ها هیچ تردیدی ندارم؛ در آن‌چه تا حالا بودند، ان‌شاءالله بعد از این هم تردیدی به‌وجود نخواهد آمد؛ هیچ تردیدی نسبت به آ‌نها ندارم.» هفت. ودر جمع نمایندگان محترم مجلس هم گفته‌اند که «تعامل با دولت لازم و مظهر واقعی همدلی و همزبانی است ... حسن ظن لازمه تعامل است ... و تعامل با سوء ظن و بنا را بر سازش، خیانت و سوء استفاده طرف مقابل گذاشتن به وجود نخواهد آمد.» «شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی درست نیست. انسان میبیند صریحاً و علناً به مسئولین - که بارهای کشور را بر دوش دارند - تهمت میزنند و شایعه‌سازی میکنند ...مردم باید به اینها اعتماد داشته باشند، حسن ظن داشته باشند. نباید شایعه‌پراکنی کرد؛ دشمن این را میخواهد. دشمن می‌خواهد دل‌ها را نسبت به یکدیگر، نسبت به مسئولین بدبین کند.»

وی با بیان این‌که «مردم و رهبری ما را با هم می خواهند، نه در برابر هم و آلام مردم این‌گونه مرهم می گیرد؛ چون دردهای مشترک، هرگز جدا جدا درمان نمی شوند و رویارویی و بی‌اعتمادی نیز، بازی در زمین دشمن است» می‌افزاید: باور کنیم که انتساب «توطئه» به دولت برای «پذیرش توافق بد»، فقط پایه اعتماد عمومی به دولت را سست نمی‌کند؛ بلکه اعتماد مردم به خیلی از سرمایه‌های ارزشمند دیگر را که مقوّم اقتدار ملی‌اند، فرو خواهد ریخت. در برابر؛ دو پیام به دشمن می‌دهد؛ یکی این‌که مردم به مسئولان خود اعتماد ندارند و دوم این‌که دولت ما به نفع مطامع شما و علیه منافع ملت خود عمل می‌کند! اگر خود را انقلابی، دلسوز و مطیع رهبری می‌دانیم، بدانیم که «دشمن همین را می‌خواهد.»

 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.