قدس آنلاین:قائم مقام وزیر کشور گفت: ساماندهی حاشیه نشینی از مهمترین برنامه های دولت در سال جاری است.

ساماندهی حاشیه نشینی مهم ترین برنامه دولت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، مرتضی میر باقری در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: معضلاتی همچون افزایش طلاق ،حاشیه نشینی  ناشی از توزیع نامتوازن امکانات و تجهیزات و اجرایی نشدن درست پنج برنامه توسعه ای کشور در دولت های پس از انقلاب است.
وی افزود: دولت یازدهم بنا دارد به این توسعه نامتوازن به خصوص در اجرای برنامه ششم توسعه که بزودی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ می شود؛ پایان دهد و همه باید دولت را در این راه کمک کنند.
رئیس مرکز امور اجتماعی و فرهنگی کشور اظهار داشت: ساماندهی تشکل های غیردولتی نیز از تاکیدات دولت بوده و در این راستا باید زمینه های اولیه حضور این تشکل ها فراهم شود.
مرتضی میر باقری گفت: پیشنهاد ما ایجاد خانه تشکل در این استان جهت بهره مندی از امکانات ستادی است.
میرباقری با تاکید بر اینکه شعار سال با بصیرت خاص مقام معظم رهبری انتخاب شده است، مطرح کرد: مدیریت درست مجموعه اتفاقات سال مستلزم توجه به بیانات و فرمایشات رهبری است.
قائم مقام وزیر کشور عنوان کرد: نقاط ضعف باید شناسایی و برطرف شده تا زمینه ساز سوء استفاده دشمنان نظام جمهوری اسلامی قرار نگیرد.
مرتضی میر باقری مطرح کرد: مسائل و مشکلات باید مقتدرانه و هوشمندانه توسط حاکمیت مدیریت شود.
میرباقری بر اهمیت سرمایه اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه اجتماعی زمینه ساز بهره وری سایر سرمایه های اجتماعی، اقتصادی و انسانی است.
رئیس مرکز امور اجتماعی و فرهنگی کشور گفت: اهمیت سرمایه اجتماعی در سال جاری به معنای اعتماد، رضایتمندی و مشارکت در عالی ترین تراز خود است.
 قائم مقام وزیر کشور از یک گرفتاری بزرگ در جامعه ایران خبر دادو اظهار داشت: توسعه نا متوازن امکانات و تجهیزات منجر به مهاجرت مردم و بروز مسئله حاشیه نشینی خواهد شد.
مرتضی میر باقری تاکید کرد: نباید مشکلات و مسائل را در بوق و کرنا کنیم زیرا که آثار منفی آن به تبع بیشتر خواهد بود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.