قدس انلاین-زنجان: ارائه خدمات نباید مختص جوانان نخبه باشد

بیش از 200 برنامه طی هفته جوان در زنجان اجرا می شود

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از زنجان،مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته جوان گفت:در  راس تمامی برنامه های این هفته، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) قرار دارد که در آن جوانان منتخب در حوزه های مختلف  معرفی می شوند.

سید ارسلان حسینی افزود: برای این جشنواره 21 مولفه مشخص شد و شهرستان ها نیز برنامه ریزی خود را برای انتخاب جوانان برتر آغاز کردند.

وی به فضاسازی سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته جوان از برخی طرح های علمی، پژوهشی و ابتکاری نیز رونمایی می شود.

حسینی با بیان اینکه مسوولان این اداره کل در تلاش برای ایجاد فضایی مناسب به منظور گفتمان و مناظره آزاد میان جوانان و مدیران دستگاه ها هستند، فعالیت در حوزه جوانان را دارای حساسیت های منحصر به فرد عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 323 هزار نفر از جمعیت این استان در گروه های سنی 14 تا 32 سال قرار دارند، گفت: این شرایط در کمتر استانی مشاهده می شود و مطالبات جوانان زنجانی نیز در نوع خود نسبت به جوانان سایر استان ها ویژه تر است.

وی به تلاش دولت در بخش اشتغال و ازدواج جوانان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات نباید مختص جوانان نخبه باشدو تمام جوانان جامعه باید از خدمات بهره مند شوند.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این نشست گفت: تمام روزهای هفته جوان هر یک با نام خاصی نامگذاری شده اند و هر یک از شهرستان ها نیز در در روز خاصی به تجلیل از جوانان نمونه خود خواهند پرداخت.

حمید حسنی افزود: در جشنواره حضرت علی اکبر از جوانان نمونه از بخش های رسانه، خبر، عکاسی، قرآن ایثار، سرباز، مبتکر، دانش آموز، دانشجو، ادبیات، فیلم و هنر تجلیل خواهد شد.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.