قدس آنلاین- تبریز: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رعایت استانداردهای ساختمان سازی در تبریز ضرورتی انکارناپذیر می باشد.

رعایت استاندارد ساختمان سازی در تبریز ضرورتی غیر قابل انکار است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ایرج شهین باهر در مراسم تجلیل از پیشکسوتان مهندس ساختمان استان آذربایجان شرقی گفت: بالابردن استانداردهای زندگی شهری و همچنین امنیت جانی شهروندان ارتباط مستقیمی با استاندارد سازی ساختمانهای شهر دارد.

رئیس نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: تجلیل از پیشکسوتان در هر قشری که مایه سرافرازی و سربلندی آن جمع هستند، صورت می‌گیرد و در جامعه مهندسی نیز این امر مورد توجه قرار دارد.
ایرج شهین‌باهر با اشاره به مشکلات بخش صنعت ساختمان اظهار کرد: در گذشته مشکلات فنی زیادی در امر ساختمان‌سازی وجود داشت و آنگونه که باید به استاندارد ساختمان‌سازی توجه نمی‌شود.
رئیس نظام مهندسی آذربایجان‌شرقی گفت: گا‌م‌های زیادی برداشته شده تا به این مرحله فعلی رسیده‌ایم و در جایگاه مطلوب‌تری قرار داریم.
عضو شورای اسلامی شهر تبریزدر پایان سخنانش با اشاره به برنامه‌های تجلیل از پیشکسوتان مهندسی در استان بیان کرد: در این زمینه کارهایی انجام شده و کارت منزلت مهندسان پیشکسوت با همین هدف صادر شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.