قدس آنلاین یزد - مرکز تلفن فرودگاهی شماره 199 اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی شهيد آيت الله صدوقي يزد با هدف ارائه اطلاعات دقیق به مسافران و مخاطبان و همچنین جلب رضایت مندی آنان به پیشرفته ترین سامانه مجهز شد.

		سامانه 199 اطلاعات پرواز فرودگاه یزد راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مسئول روابط عمومي اداره كل فرودگاه هاي استان يزد با بیان این خبر  اظهارداشت : این سامانه در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مسافران راه اندازی شده است.

محمد جواد اديب دوست افزود: این سامانه می تواند روزانه و از طریق تلفن به صورت گویا اطلاعات ورود و خروج پروازهای داخلی وخارجی را در اختیار مسافران قرار داده، و قابلیت ارتباط همزمان با 32 نفر را دارد و به صورت هفتگی پاسخگوی تمامی نیازهای مخاطبان فرودگاه از سراسر کشور مي باشد.

وی تصریح کرد  : با توجه به اتصال مستقیم مرکز تلفن 199 فرودگاه به مرکز داده ها (دیتابیس) اعلان پرواز و با هدف اطلاع رسانی دقیق و سریع؛ همه اطلاعات به صورت لحظه ای و دقیق بر روی سیستم مذکور به روز می شود و به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

این سامان با به حداقل رساندن دخالت انسانی در فرآیند ارسال اطلاعات، کاهش احتمال خطای انسانی و همچنین افزایش دو برابری پاسخگوئی به صورت گویا را به دنبال دارد.

گفتني است این سیستم به منظور تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی به منظور اطلاع رسانی با تلاش واحد IT فرودگاه بین المللی يزد راه اندازی شده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.