به گزارش قدس آنلاین از یزد ، مسئول روابط عمومي اداره كل فرودگاه هاي استان يزد با بیان این خبر اظهارداشت : این سامانه در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و رفاه حال مسافران راه اندازی شده است.
محمد جواد اديب دوست افزود: این سامانه می تواند روزانه و از طریق تلفن به صورت گویا اطلاعات ورود و خروج پروازهای داخلی وخارجی را در اختیار مسافران قرار داده، و قابلیت ارتباط همزمان با 32 نفر را دارد و به صورت هفتگی پاسخگوی تمامی نیازهای مخاطبان فرودگاه از سراسر کشور مي باشد.
وی تصریح کرد : با توجه به اتصال مستقیم مرکز تلفن 199 فرودگاه به مرکز داده ها (دیتابیس) اعلان پرواز و با هدف اطلاع رسانی دقیق و سریع؛ همه اطلاعات به صورت لحظه ای و دقیق بر روی سیستم مذکور به روز می شود و به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.
این سامان با به حداقل رساندن دخالت انسانی در فرآیند ارسال اطلاعات، کاهش احتمال خطای انسانی و همچنین افزایش دو برابری پاسخگوئی به صورت گویا را به دنبال دارد.
گفتني است این سیستم به منظور تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی به منظور اطلاع رسانی با تلاش واحد IT فرودگاه بین المللی يزد راه اندازی شده است.
نظر شما