۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 286235

علی آرزومندی تمرکز بازیکنانش در دفاع را عامل برد برابر دانشگاه آزاد دانست.

مربی مهرام: تمرکز خوبی در دفاع داشتیم

به گزارش ایسنا، مربی تیم بسکتبال مهرام در غیاب مصطفی هاشمی سرمربی این تیم پس از پیروزی برابر دانشگاه آزاد به جمع خبرنگاران آمد و اظهار کرد: ابتدا باید بگویم که آقای هاشمی به عنوان یک مربی حق دارد که اگر شرایط مصاحبه نداشت در جمع خبرنگاران حاضر نشود. به نظرم چون بعد از باخت در دیدار دوم گفت و گویی انجام نداد اکنون بعد از برد هم این تصمیم را گرفته است.

آرزومندی درباره پیروزی مهرام در فینال سوم گفت: بازی فینال حساسیت خاص خودش را دارد ما در دو مسابقه نخست از ریتم خودمان خارج شده بودیم و نتوانستیم خوب کار کنیم اما برای این دیدار تمرکز بیشتری داشتیم و توانستیم برنده شویم و یک پله بالا برویم. هر مسابقه داستان خاص خودش را دارد و باید برای آن آماده شویم و حالا باید برای بازی امروز آماده کنیم.

او ادامه داد: ما در دو دیدار نخست اشتباه هایمان زیاد بود. با تمام آن اشتباه ها تا ثانیه‌های پایانی پایاپای پیش رفتیم و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم. در این مسابقه اشتباه‌هایمان در کار دفاعی را کم کرده بودیم و بچه ها تمرکز بسیار بیشتری داشتند و توانستند برنده شوند. بازی امروز نیز بسیار دشوار خواهد بود. هر تیمی که اشتباه‌های کمتری داشته باشد برنده خواهد شد.

مربی تیم بسکتبال مهرام در پاسخ به این سوال که عملکرد تیم داوری را چطور دیدید؟ بیان کرد: بازی انقدر حساس است که بازیکن و مربی هم اشتباه می‌کنند و به نظرم داوران از این موضوع مستثنی نیستند. با این حال قلبا می گویم که داوران ما بدون جهت سوت می زنند و از آنها تشکر می کنم.

آرزومندی در پاسخ به این سوال که چقدر آرامش حدادی در این مسابقه در برد مهرام تاثیر داشت؟ تصریح کرد: دو بازیکن خارجی داریم که اهرم حمله هستند و وقتی یکی از آنها در قواره خودش نباشد فشار بر دیگری بیشتر می شود و آن بازیکن تحت تاثیر قرار می گیرد. تاکوان دین مشکل دندان داشت و با مسکن وارد زمین می شد و همین موضوع فشار کار حدادی را بیشتر می کرد. دیدید که تاکوان بهتر کار کرد و این فشار تقسیم شد. خیلی با حوصله تر بودیم و در دفاع اشتباه های کمتری داشتیم.

به گزارش ایسنا، مهرام و دانشگاه آزاد امروز جمعه برای ششمین بار به مصاف هم می‌روند که دانشگاه آزاد 3-2 پیش است.

همچنین مصطفی هاشمی که در جمع خبرنگاران حاضر نشده بود بیرون از سالن با چند تن از خبرنگاران گفت و گویی دوستانه داشت و اعلام کرد قصد دارد تا انتهای لیگ صحبتی انجام ندهد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.