روزنامه الحیات نوشت داعش مسئول مالی خود را به جرم تلاش برای کسب غنائم بیشتر اعدام کرد.

داعش مسئول مالی خود را اعدام کرد/ حکم اعدام 5 سرکرده داعش صادر شد

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روزنامه الحیات،  داعش مسئول مالی خود را به جرم تلاش برای کسب غنائم بیشتر اعدام کرد.

منابع کرد اعلام کردند اختلاف میان اعضای داعش در موصل بر سر موقعیت و غنائم شدت یافته است. یک منبع دیگر هم تاکید کرد داعش در زمان پرداخت دستمزد کارکنان خود ، پولهای تقلبی را لابلای دیگر پولها قرار می دهد.
سعید مموزینی سخنگوی تشکیلات حزب دموکرات کردستان در نینوای عراق به الحیات گفت اختلاف میان نیروهای عراقی وابسته به داعش و نیروهای خارجی داعش رو به افزایش است و به همین سبب دادگاه داعش اقدام به صدور احکام اعدام کرده است که آخرین آنها اعدام عبد الرحمن اوزبکی مسئول مالی این گروه تروریستی در موصل و معاون مالی داعش در این شهر بوده است که به علت تلاش برای کسب غنائم بیشتر اعدام شده است.
مموزینی خاطر نشان کرد شماری از اعضای داعش همچنین اقدام به فرار کرده اند. پایگاه اینترنتی « اتحادیه میهنی » اقلیم کردستان عراق به رهبری جلال طالبانی هم گزارش داد دادگاه داعش حکم پانزده نفر از اعضای این گروه را صادر کرده است و میان این افراد ،‌پنج نفر سرکرده هستند.
وی افزود مشکلات مردم موصل به علت قطع برق و ‌افزایش بهای کالاهای اسلاسی افزایش یافته است و در عین حال داعش دستورات شدیدی برای ماه رمضان صادر کرده است از جمله این که افرادی که در این ماه در حال سیگار کشیدن بازداشت شوند گردن زده خواهند شد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.