کریس کریستی در سخنرانی در یک انجمن حامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد با ایران نباید مذاکره کرد و باراک اوباما بار دیگر آمریکایی ها را فریب داده است.

اوباما درباره ايران، آمريکايی‌ها را فريب می‌دهد/ به اعتقاد ایران، اسرائیل حق موجودیت ندارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از نشریه آبزرور، کریس کریستی فرماندار نیوجرسی دیشب بار دیگر از باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرد و گفت او در حالی که با ایران بر سر محدود شدن برنامه تسلیحات هسته ای این کشور مذاکره می کند، آمریکایی ها را «فریب می دهد.» 

کریستی در مراسمی با میزبانی «شبکه ارزش های جهانی» (که یک سازمان حامی رژیم صهیونیستی است) گفت: «تصور کنید ما رئیس جمهوری داریم که سعی می کند ما را متقاعد کند -و به یاد داشته باشید او هفت سال قبل نیز سعی کرد ما را متقاعد کند- که ایران به نوعی تغییر خواهد کرد.» 
وی ادامه داد: «من هیچ نشانه ای از تغییر در رفتار ایران نمی بینم. من هیچ بارقه ای از امید نمی بینم و با این وجود این رئیس جمهور می خواهد این بارقه را برای فریب دادن ما ایجاد کند. بارقه امید در آنجا وجود ندارد و رئیس جمهور همچون هفت سال گذشته بار دیگر ما را فریب می دهد.»
وی افزود رئیس جمهور می تواند ببیند که خاورمیانه اکنون در آتش است، لیبی در آشوب است، مصر تحت حکومت نظامی به سر می برد و وضعیت نامطلوبی در تعداد زیادی از کشورهای منطقه وجود دارد.
کریستی گفت با ایران نباید مذاکره کرد زیرا این کشور «باور دارد که اسرائیل حق موجودیت ندارد» و آمریکا «باید بمیرد... دلیل تراشی را متوقف کنید. انتظار کشیدن برای رسیدن روز بهتر را متوقف کنید و کاری را شروع کنید که به رسیدن به این روز بهتر منجر شود. این کار هرگز آسان نیست... وقت آن است که صریح باشیم... دوستان ما در اسرائیل مستحق برخوردی بهتر از آنچه در هفت سال گذشته از طرف این کاخ سفید دیده اند، هستند.» 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.