امین حیایی با اشاره به چگونگی انتخاب نقش هایش گفت: ارتباط خوبی با مردم دارم و از آن ها انرژی می گیرم . به همین دلیل من بسیاری از شخصیت ها را می‌بینم و نوع رفتار افراد مختلف را مورد توجه قرار می دهم.

امین حیایی:سعی می کنم از مردم فاصله نگیرم/گودرزی:سینمای تجاری به رانت وصل نیست
 

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم سینمایی «آتیش بازی» دومین ساخته بلند سینمایی بهمن گودرزی هم اینک بر پرده سینماها است. امین حیایی (بازیگر) و بهمن گودرزی (کارگردان) در خبرگزاری فارس حاضر شده و به سوالات درباره فیلم پاسخ گفتند. فیلم دارای مضمونی کمدی و خانوادگی است که توانسته است رضایت مخاطب را پس از دیدن فیلم جلب کند. 

بهمن گودرزی درباره فیلم «آتیش بازی» گفت:برخی از دوستان از تجاری بودن فیلم فرار می کنند اما سینما یک صنعت است و با افتخار می گویم سینمای تجاری سینمایی است که از سرمایه شخصی افراد تولید می شود به رانت وصل نیست و سفارش شده نیست و به همین جهت با مردم ارتباط بهتری برقرار می کند

وی در ادامه توضیح داد: به عقیده من سینمایی که بیننده نداشته باشد سینما نیست . یک فیلم شخصی است اگر سنگین و صقیل صحبت شود و مفهومی را ارایه دهید که  مخاطب هم نداشته باشید عنوان می شود که سینمای روشنفکری است . این ضعفی فیلمساز است و هنر این است که جوری حرف را بزنی که مخاطب داشته باشید در هر گونه‌ای از سینما.

 

امین حیایی بازیگر فیلم «آتیش بازی» درباره چگونگی انتخاب نقش گفت: اول فیلمنامه را می خوانم و برایم پیام داستان از اهمیت خاصی برخوردار است. من در ابتدا که فیلمنامه می خوانم به عنوان یک مخاطب به داستان نزدیک می شوم و خودم را در فیلمنامه نمی بینم .

وی در ادامه درباره ارتباط با مردم گفت: من ارتباط خوبی با مردم دارم و از آن ها انرژی می‌گیرم . شاید در شرایط بسیار سخت وقتی می بینم یکی از افراد کنارم قرار می گیرد و تقاضایی دارد سعی می کنم انجام دهم و همین امر باعث می شود من بسیاری از شخصیت ها را ببینم  و نوع رفتار افراد مختلف را مورد توجه قرار می‌دهم. همیشه سعی‌کردم از مردم فاصله نگیرم و به همین دلیل مردم همیشه به من لطف داشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.