قدس آنلاین- تبریز: در سی اُمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران – آذربایجان در مجموع نتایج تیمی مرحله اول و دوم تور مشهرداری تبریز صدرنشین شد.



مجموع نتایج تیمی مرحله اول و دوم تور مشخص شد/شهرداری تبریز صدرنشین شد

به گزارش قدس انلاین از تبریز،  دومین مرحله از سی امین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان، از سرعین تا تبریز برگزار شد که رکابزن تیم شهرداری تبریز توانست زودتر از حریفان به خط پایان این مسابقات برسد.

بعداز رسیدن ۹۶ رکابزن حاضر در این دور که ۱۸۸ کیلومتر مسافت بین خط شروع تا پایان داشت، تیم شهرداری تبریز با ثبت زمان ۱۶ ساعت و ۴۷ دقیقه و ۴۶ ثانیه صدرنشین این دو مرحله از مسابقات است.

تیم پیشگامان کویر یزد با ثبت زمان ۱۶ ساعت و ۴۷ دقیقه و ۵۱ ثانیه در مجموع تیمی مسابقات تا این لحظه دوم است و تیم پتروشیمی تبریز نیز با این زمان و فقط با اختلاف زمان صدم ثانیه ای در مکان سوم مجموع امتیازات تیمی این دو مرحله قرار گرفت.

دومین مرحله از سی اُمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان امروز ساعت 10 شروع شد و لحظاتی پیش با قهرمانی قهرمانی سعید صفرزاده رکابزن تیم شهرداری تبریز به پایان رسید.

تپانچه شروع مرحله دوم تور ایران - آذربایجان به مسافت ۱۸۸ کیلومتر راس ساعت ۱۰ توسط شریفی معاون سیاسی استاندار اردبیل شلیک شد و 96 دوچرخه سوار حاضر در این دور از سرعین استان اردبیل به سمت تبریز حرکت کردند.

در نهایت دقایقی پیش سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز توانست مسافت ۱۸۸ کیلومتری بین سرعین تا تبریز را در زمان ۵ ساعت و ۳۵ دقیقه و ۵۲ ثانیه بپیماید و رده نخست مرحله دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز نیز با ۵ ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول، در جایگاه دوم این مرحله قرار گرفت.

حسین ناطقی از تیم سپاهان اصفهان نیز با زمان ۵ ساعت و ۳۵ دقیقه و ۵۷ ثانیه در مکان سوم دومین مرحله از سی امین دور تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان قرار گرفت.

پیراهن طلایی، آسیایی و امتیازی را الکساندر شوشنو رکابزن تیم وینو فور ائور قزاقستان بر تن کرد و پیراهن کوهستان نیز به سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز رسید.

سی اُمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان با حضور تیم های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ تو ریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان اس سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی سی ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینو فور ائور قزاقستان، لویشان لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای سی اسپارتا پراگ جمهوری چک و تیم های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.