قدس آنلاین- تبریز: سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز در مرحله دوم سی‌‌اُمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی نیمه‌حرفه‌ای ایران ـ آذربایجان زودتر از حریفان به خط پایان رسید.

صفرزاده، فاتح مرحله دوم تور ایران ـ آذربایجان شد

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، دومین مرحله از این تور برگزار شد و سعید صفرزاده رکابزن تیم شهرداری تبریز زودتر از همه به خط پایان رسید.

تپانچه شروع مرحله دوم تور ایران ـ آذربایجان به مسافت 188 کیلومتر توسط شریفی معاون سیاسی استاندار اردبیل شلیک شد و 96 دوچرخه‌سوار حاضر در این دور از سرعین استان اردبیل به سمت تبریز حرکت کردند.

در نهایت لحظاتی پیش سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز توانست مسافت 188 کیلومتری بین سرعین تا تبریز را در زمان 5 ساعت و 35 دقیقه و 52 ثانیه بپیماید و رده نخست مرحله دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز نیز با 5 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول، در جایگاه دوم این مرحله قرار گرفت.

حسین ناطقی از تیم سپاهان اصفهان نیز با زمان 5 ساعت و 35 دقیقه و 57 ثانیه در مکان سوم دومین مرحله از سی‌اُمین دور تور دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان قرار گرفت.

پیراهن طلایی، آسیایی و امتیازی را الکساندر شوشنو رکابزن تیم وینو‌فور ائور قزاقستان بر تن کرد و پیراهن کوهستان نیز به سعید صفرزاده از تیم شهرداری تبریز رسید.

شهرداری تبریز که با ترکیبی کاملا بومی وارد این مسابقات شده، برای اولین بار بود که در تاریخ 30 ساله این تور مقام اول را از آن خود می‌کرد که این مهم امروز و توسط سعید صفرزاده رقم خورد.

سی‌اُمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران ـ آذربایجان با حضور تیم‌های ناویتاس ساتالیست استرالیا، سرچ توریته ین استرالیا، تیم ملی گرجستان، تیم ملی مغولستان، ان‌اس‌سی مالزی، تورکو شکر ترکیه، سی‌سی‌ان سایکلینگ لائوس، ترانگانو مالزی، تیم ملی سوریه، تیم ملی ارمنستان، وینوفور ائور قزاقستان، لویشان‌لند اسکیپ جمهوری خلق چین، ای‌سی اسپارتاپراگ جمهوری چک و تیم‌های داخلی پتروشیمی و شهرداری تبریز، سپاهان اصفهان، پیشگامان کویر یزد و تیم ملی ایران برگزار می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.