مردم مشهد با حضور گسترده در میدان شـــهدا با موضوع « اجازه نمی دهیم» به زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات هسته ای اعتراض و حمایت خود را از تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کردند.

اجتماع مردم مشهد  در اعتراض به زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات هسته ای

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در این تجمع با اشاره به اینکه دشمنی کشورهای غربی با ایران تنها محدود به موضوع هسته ای نمی شود گفت: آن ها با عقیده و آرمان ملت ایران دشمنی دارند و اجازه نمی دهند که کشورما در مسیر توسعه قرار بگیرد.

مهرداد بذرپاش خاطر نشان کرد: امروز اعلام می کنند که به صورت مستقیم در کودتا دخالت داشتند و باید 60 سال نیز از فتنه 88 بگذرد و آمریکایی ها بگویند در کجای این فتنه دخالت نداشته اند.

وی گفت: آنچه که مقام معظم رهبری فرموده اند باید در مورد مذاکرات هسته ای به درستی تحقق پیدا کند.

یکی از اعضای شورای شهر مشهد نیز در این تجمع با اشاره به اینکه ملت ایران هیچ ترسی از حمله نظامی غربی ها ندارد اظهار داشت: این جمعیت عظیم در عرصه میدان شهدا تنها با دو روز فراخوان و با حداقل امکانات حضور پیدا کرده اند.

خلیل موحدی محصل خاطر نشان کرد: فریب سازی آمریکا در عرصه های مختلف و تهدید های متعدد کشور باعث شد که این تجمع را برگزار کنیم و قطعا این مسیر و اینگونه تجمعات در راستای حمایت از منویات رهبری ادامه پیدا خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.