سینا حسینی : اگر حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران شد، اصلاً تعجب نکنید، ....

فرکی گزینه وزارت ورزش برای جانشینی قلعه‌نویی

با وجود اینکه مهرزاد خلیلیان پس از قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با رسانههای خبری اعلام کرد که همچنان با سرمربی فصل چهاردهم خود کار را ادامه میدهند، اخبار پشت پرده از جدایی قریب الوقوع سرمربی فصل گذشته سپاهان از این باشگاه حکایت دارد.

گفته میشود حسین فرکی به دلیل مشکلات متعدد و فراوان قصد ادامه همکاری با مجموعه سپاهان اصفهان را ندارد، به همین دلیل تاکنون قرارداد جدید خود با این باشگاه را منعقد نکرده، از این رو بسیاری از تحلیلگران و صاحبنظران از حضور قریب الوقوع این مربی در یکی از باشگاههای بزرگ پایتخت خبر میدهند.

ماجرای حضور حسین فرکی روی نیمکت استقلال زمانی جدی تر میشود که برخی نزدیکان باشگاه تهرانی از مذاکرات پنهانی اعضای هیأت مدیره با سرمربی سپاهان اصفهان پرده برمی دارند .گفته میشود، مسؤولان باشگاه استقلال تهران مذاکرات جدی خود با این مربی را از چند روز پیش آغاز کردهاند و توفقیاتی در این خصوص نیز داشتهاند، اما به دلیل بلاتکلیفی مدیریت باشگاه، هنوز این مسأله به صورت رسمی اعلام نشده است، اما یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه در گفت و گو با خبرنگار ما به طور تلویحی این مسأله را تأیید میکند.

اما چگونه حسین فرکی به یکباره گزینه اصلی مربیگری استقلال تهران در فصل پانزدهم شد، منابع آگاه خبری نزدیک به باشگاه استقلال مدعیاند، فرکی گزینه اصلی وزارت ورزش و جوانان برای فعالیت در باشگاه استقلال است، از این رو دستاندرکاران وزارت ورزش به مربی سابق تیم ملی پیغام دادهاند از عقد قرارداد جدید با سپاهان خودداری کند تا زمینه حضور وی در باشگاه استقلال مهیا باشد.

شایع شده است وزیر ورزش و جوانان علاقه زیادی به حسین فرکی دارد، به همین دلیل ابتدا او را به عنوان گزینه مربیگری تیم ملی انتخاب کرد، اما پس از تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ، وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد کرده او به استقلال بیاید تا باشگاه استقلال پس از دو فصل ناکامی با امیر قلعه نویی، بتواند با استفاده از توانمندی فرکی دوباره در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا صاحب موفقیت شود.

حال باید دید آیا حسین فرکی و باشگاه استقلال میتوانند همکاری خود را برای یک فصل آغاز کنند یا اینکه با ورود سرمایه گذار جدید و انتخاب هیأت مدیره تازه وارد، فرکی از جمع گزینههای استقلال خارج خواهد شد؟

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پاشایی. شهریار IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    1 2
    آمدن اقای فرکی خوب شاید باعث بشه بعد مدتها ی بازی زیبا از تیممون ببینیم