مسعود عباسی : وزارت ورزش و جوانان چند روز پیش با ارسال پیامی خصوصی خطاب به هیأت مدیره باشگاه استقلال، اعلام کرد، ...

 هیأت مدیره استقلال  علیه وزارت ورزش

از هرگونه مذاکره با گزینههای احتمالی برای قبول مربیگری این تیم در لیگ پانزدهم خودداری شود تا سرنوشت واگذاری امتیاز این باشگاه در سازمان خصوصی سازی مشخص شود، اما با منتفی شدن ماجرای واگذاری باشگاههای استقلال و پرسپولیس، سرنوشت کادر فنی این تیم برای فصل بعد در هالهای از ابهام فرو رفته است.

بهرام افشارزاده که زیاد از ماندن در پست مدیرعاملی باشگاه استقلال مطمئن نیست، با انجام چند مصاحبه، مدعی شد که زمان به سرعت در حال از دست رفتن است، اما مسؤولان وزارت ورزش و جوانان اجازه فعالیت به او و اعضای هیأت مدیره را ندادند تا بحران مدیریتی در باشگاه استقلال به شکل غیر مترقبهای افزایش یابد.

با این حال اعضای هیأت مدیره و شخص مدیرعامل برای اینکه از غافله رقابت عقب نمانند، نام چند مربی داخلی و خارجی را به عنوان گزینههای احتمالی مربیگری تیم فوتبال استقلال در لیگ آینده اعلام کردند تا شاید به این ترتیب مسؤولان وزارت ورزش و جوانان را وادار نمایند تا فکری جدی در این خصوص اتخاذ کنند.

از سویی دیگر اعتراض هواداران باشگاه بشدت اعضای هیأت مدیره را آزار میداد تا جایی که اعضای هیأت مدیره تصمیم گرفتند بدون توجه به تصمیم وزارت ورزش و جوانان و لغو مزایده واگذاری باشگاه، دوباره فعالیت خود را برای استخدام سرمربی جدید به صورت جدی آغاز کنند تا مشکلی برای تیم در فصل آینده به وجود نیاید.

 یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با تأیید این خبر میگوید:« ما حضور مربی خارجی در استقلال را تا حدودی منتفی میدانیم؛ چرا که حضور مربی خارجی در استقلال نیاز به زمان دارد، اما ما دوست داریم هر چه زودتر تکلیف استقلال را مشخص کنیم تا بیشتر از این دچار ضرر نشویم.»

این عضو هیأت مدیره که تمایلی به ذکر نامش ندارد، در ادامه گفت:« هزینه آوردن مربی خارجی هم خیلی بیشتر از مربی داخلی است، چرا که به هر حال باید مالیات او را هم پرداخت کنیم. به همین دلیل ما در حال حاضر قید آوردن مربی خارجی را زده ایم و به دنبال گزینههای داخلی هستیم.»

حال پرسش این است که آیا وزارت ورزش و جوانان با این تصمیم هیأت مدیره استقلال موافق است یا برای اجرای برنامههای بعدی خود در خصوص این باشگاه تصمیم جدید هیأت مدیره را وتو خواهد کرد تا برنامههای مورد نظر خود را در قبال استقلال به اجرا در آورد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.