پیمان طالبیان : مدیران باشگاه استقلال پیش از صعود تیم نفت تهران به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مذاکرات خود را با علیرضا منصوریان آغاز کردند ...

منصوریان – استقلال  شاید وقتی دیگر!

تا مقدمات حضور این مربی جوان در کادر فنی باشگاه استقلال را فراهم آورند. با رسمی شدن این مذاکرات و تاکید نجف نژاد برای به خدمت گرفتن سرمربی نفت تهران خیلی از هواداران تصور کردند این مربی فصل آینده روی نیمکت استقلال خواهد نشست اما با پیروزی نفت مقابل الاهلی عربستان و صعود این تیم چرخ مذاکرات منصوریان و مسوولان باشگاه نفت تهران از حرکت ایستاد چون منصوریان در تصمیمی غیر منتظره به مدیران نفت تهران اعلام کرد اگر شرایط را برای موفقیت این تیم فراهم آورند او حاضر است در این تیم باقی بماند. مدیران باشگاه نفت تهران که منتظر چنین پیشنهادی از سوی سرمربی موفق تیمشان بودند بلافاصله موافقت خود را با درخواست منصوریان اعلام کردند تا ضمن حفظ این مربی موفق لیگ برتری رقیب تهرانی خود را مات کنند. منصور قنبرزاده که سرمست از پیروزی تیمش در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پوست خود نمی گنجید از جده با مدیران ارشد نفت تماس گرفت تا کسب تکلیف کند.

رئیس هیات مدیره نفت تهران به صورت تلفنی به مدیرعامل نفت تهران اختیار تام داد تا زمینه حضور منصوریان را فراهم آورد به همین دلیل منصوریان در جده پس از موافقت قطعی قنبرزاده با شرایطش در نفت تهران ماندنی شد. اما مسوولان استقلال که انتظار بازگشت منصوریان از سفر عربستان را داشتند به محض شنیدن این خبر موضوع را باور نکردند به همین دلیل به نماینده هیات مدیره که مسوول مذاکراه با منصوریان بود ماموریت دادند تا با منصوریان تماس بگیرد و ماجرا را بررسی کند.

گفته می شود منصور پورحیدری که ارتباط مطلوبی با منصوریان دارد با این مربی تماس گرفت و ضمن تبریک بابت پیروزی تیمش مقابل نماینده عربستان سعودی و راهیابی به مرحله بعد، ماجرا را از او جویا شد که وی با عذرخواهی از پورحیدری به او اعلام می کند از پیوستن به استقلال معذورم چون شرایط خوبی در تیم نفت تهران دارم و نمی خواهم این موقعیت ایده آل را از دست بدهم.

پاسخ نا امید کننده منصوریان برای پورحیدری دور از انتظار بود اما عضو هیات مدیره استقلال مجبور بود این ماجرا را به اطلاع اعضای هیات مدیره برساند تا آنها با خروج منصوریان از فهرست مربیان احتمالی به سراغ گزینه های بعدی بروند. اما یکی از نزدیکان منصوریان در محفلی خصوصی به مدیران استقلال اعلام کرد تنها راهی که ممکن است استقلال و منصوریان با هم فعالیتی را آغاز کنند خلف وعده مسوولان نفت تهران در پروسه جذب بازیکن است چون اگر شرایط منصوریان تحقق پیدا نکند او قطعا در این تیم باقی نخواهد ماند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.