۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
کد خبر: 286354
اخبار ويژه / این فرد دچار جنون ادواری است

توضیح وزارت بهداشت درباره وبا

ایسنا: در پی طرح برخی شایعات مبنی بر مشاهده موارد ابتلا به وبا در کشور، دکتر محمد مهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت ضمن رد این مباحث، تأکید کرد که امسال هنوز هیچ موردی از وبا در کشور گزارش نشده است.

 

این فرد دچار جنون ادواری است

باشگاه خبرنگاران: طهماسب یزدانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: خانمی که در ایام نوروز در شهرک گلستان شیراز اقدام به کشف حجاب کامل کرده بود، دچار جنون ادواری است.

 

اقدام عجیب جان کری

فارس: در اقدامی عجیب، جان کری، وزیر خارجه آمریکا در اطلاعیهای ایران را به همراه چند کشور دیگر در فهرست کشورهایی که با کشورش در زمینه تروریسم همکاری نمیکنند، قرار داد. جان کری، در این اطلاعیه همکاری نکردن چند کشور از جمله ایران در آنچه مبارزه واشنگتن علیه تروریسم خوانده شده را به اطلاع کنگره رساند.

 

 

تکذیب ادعای منافقین

ایسنا: خبرگزاری رویترز گزارش داد که سفارت ایران در فرانسه ادعای گروهک منافقین مبنی بر بازدید کارشناسان هستهای کره شمالی از یک سایت نظامی در ایران را تکذیب کرد.

 

کارشکنی مجدد سعودیها

قدس آنلاین: با وجود کارشکنیهای معمول عربستان سعودی، روز گذشته هواپیمای ایلوشن 76 حامل کمکهای انساندوستانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به یمن با موفقیت و سلامت کامل در فرودگاه جیبوتی فرود آمد.

 

تحقیق و تفحص از «مجلس» کلید خورد

باشگاه خبرنگاران: حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه بر هزینههای مجلس کسی نظارت ندارد، گفت: بنا دارم از مجلس تحقیق و تفحص انجام دهم.وی افزود: هزینه اولیه دیوارکشی اطراف مجلس 5/7میلیارد تومان اعلام شده بود، اما به 11 میلیارد تومان افزایش یافته است!. تحقیق و تفحص از مجلس حول چند محور از جمله هزینهها خواهد بود.

 

مهر تأیید وزیر برهزینههای کمرشکن 

مهر: دکتر سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت در مراسم روز جهانی ام اس گفت: هزینههای درمان، کمرشکن است و مردم با مشکلاتی در این زمینه روبرو هستند.

 

درخواست امام جمعه اهل سنت ایرانشهر

ایرنا: مولوی عبدالصمد کریم زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با تبریک فرا رسیدن روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: همکاری با سربازان گمنام برای آسایش و آرامش مردم و کشور و جلوگیری از دسیسهها و توطئههای دشمنان بر هر فردی لازم و ضروری است.

 

واکنش بازار مسکن به تغییر نرخ سوخت

مهر: ایرج رهبر، کارشناس بازار مسکن گفت: در حالی که دولت با افزایش وام مسکن سعی کرد که مسکن را از رکود خارج کند، اما افزایش نرخ سوخت، موضوعی است که رکود را در بخش مسکن بیشتر میکند، زیرا افزایش هزینهها موجب کاهش توان خانوارها شده و تقاضا را در بازار کاهش میدهد.

 

لغو سخنرانی چند فعال سیاسی در کرج

عصرایران: روز گذشته قرار بود همایشی با عنوان «تبیین شعار سال 94 دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» با حضور چهرههای سیاسی اصلاحطلب و اصولگرا برگزار شود که چند ساعت مانده به برگزاری، خبر لغو این همایش منتشر شد.

 

بیکاری ۴۰ درصدی در ۱۱ شهر کشور

مهر: میرباقری، معاون اجتماعی وزیرکشور با بیان اینکه ۱۱ شهرستان در استانهای لرستان، کرمانشاه، بخشی از کرمان و سیستان و بلوچستان بیکاری بیش از ۴۰درصد دارند، گفت: باید نرخ بیکاری این مناطق به متوسط کشور برسد.

 

زندگی خوزستانیها مختل شده است

ایسنا: جاسم مرمضی، مشاور استاندار خوزستان در امور حفاظت محیط زیست و شیلات گفت: ریزگردهایی که امروز زندگی خوزستانیها را مختل کرده، در اثر سد سازی و عدم تخصیص حقآبه تالابها به وجود آمده است. وی افزود: علاوه بر سدسازی، انتقالهای مکرر آب از رودخانههای خوزستان، مشکل تأمین آب را دوچندان کرده است، به طوری که امروز مردم استان به دلیل کمبود آب با ممنوعیت فعالیتهای کشاورزی و شیلاتی مواجه شدهاند.

 

اتباعی که دیگر برنمی گردند!

قدس آنلاین: خبرها حاکی است که برخی اتباع عراقی که با عنوان سفر وگردشگری به ایران می آیند در شهرهای بزرگ به اجاره واحدهای مسکونی واقامتی اقدام می کنند. گفته می شود که طی ماههای اخیر به دلیل درگیری وجنگهای فرسایشی، برخی اتباع عراقی به کشورهای همسایه مهاجرت کرده اند وقصد بازگشت به کشور خود را ندارند.

 

مسؤول شناسایی لیزینگهای متخلف!

ایرنا: حمید تهرانفر، معاون نظارتی بانک مرکزی درباره فعالیت شرکتهای لیزینگ غیرمجاز در کشور تأکید کرد که بانک مرکزی مسؤول شناسایی متخلفان نیست و این موضوع برعهده نیروی انتظامی است.

 

اسامی دلالان واردات بنزین سرطانزا

جهان: حجتالاسلام سیدمهدی موسوینژاد، عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره واردات بنزین سرطانزا گفت: یک شرکت ایرانی با همکاری یک ایرانی و یک آلمانی در کشور امارات ثبت شده است. این شرکت نفتای سبک و سنگین ایران را به امارات میبرد و با مواد خطرناک و غیراستاندارد ترکیب و دوباره وارد کشور میکرد! چند شرکت دیگر نیز همین اقدام نادرست، غیراصولی و غیرانسانی را انجام میدادند. آنها در امارات و آلمان ثبت شدهاند و به ظاهر، خارجی هستند اما از سوی مدیران ایرانی هدایت میشدند! نام برخی از این شرکتها «الف-ک-الف» و شرکت «پ-ر» است!. دیگر شرکتهای واردکننده بنزین سرطانزا به ایران «پ-الف-گ» و «س-ن» عنوان شده اند.

 

بدهی ۵ هزار میلیارد تومانی وزارت راه   

مشرق: عباس آخوندی وزیر راه و ترابری در حاشیه بازدید از پروژه آزادراه شیراز-اصفهان گفت: مرد باید بدهکار باشد و وزارت راه نیز ۵هزار میلیارد تومان بدهی دارد.

 

جایگزین احتمالی وندی شرمن

قدس آنلاین: خبرها حاکیست که جان کری وزیر خارجه آمریکا، توماس شانون را به عنوان جایگزین وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی معرفی می کند. توماس شانون مشاور وزارت خارجه آمریکا و سفیر سابق آمریکا در برزیل است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.