قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با مروری بر صفحات اول امروز روزنامه ها.

از "نه ملت به بازرسی نظامی" و "شکاف هسته ای" تا "انهدام شبکه های وابسته به داعش در ایران"

در روزنامه "قدس" می خوانیم: "وزیر اطلاعات تشریح کرد: جزئیات عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) علیه تکفیری ها"

"شهروند" نیز در تیتر یک خود نوشت: "وزیر اطلاعات اعلام کرد: انهدام شبکه های وابسته به داعش در ایران"

در ماه های گذشته گروهک های تروریسی که قصد بمبگذاری در حرم اما رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را داشتند، به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و بمب ها خنثی شدند.

***

جوانان را بهتر ببینیم

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان؛ روزنامه "قدس" با انتشار عکسی نوشت: "جشن ازدواج زوج های جوان برگزار شد"

روزنامه "جام جم" نیز از توجه به جوانان؛ از حرف تا عمل نوشته است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "جوانان را بهتر ببینیم"؛ این روزنامه همچنین می نویسد: "برای رفع مشکل جوانان مسئولان وزارت ورزش و جوانان اهداف راهبردی ندارند"

شغل، مسکن، ازدواج و آسیب های اجتماعی دغدغه هایی است که تمامی اقشار جامعه از آن به عنوان مشکل جوانان یاد می کنند.

***

نه ملت به بازرسی نظامی

مردم در تجمع عظیم مشهد مقدس و راهپیمایی های نماز جمعه سراسر کشور به زیاده خواهی های طرف مقابل در مذاکرات اعتراض کردند. در تیتر یک روزنامه "وطن امروز" می خوانیم: "نه ملت به بازرسی نظامی"

روزنامه "جوان" نیز با بیان اینکه "اجتماع بزرگ روز پنج شنبه مردم مشهد که در اعتراض به زیاده خواهی غربی ها در مذاکرات هسته ای برپا شد. از باشکوه ترین اجتماعات مردم سراسر کشور طی پنج شنبه و جمعه بود." در تیتر یکم خود می نویسد: "مردم: ما اجازه توافق بد نمی دهیم"

روزنامه "کیهان" نیز در تیتر یک خود نوشت: "مردم در تظاهرات سراسری تاکید کردند؛ توافق «آری»، اما به هر قیمتی «نه»!"

"عصرایرانیان" نیز با بیان اینکه "عدم توافق به توافقی که ملت را تحقیر کند شرف دارد"، در تیتر خود نوشت: "تجمع و اعتراض به زیادی خواهی ها از مشهد تا تهران"

***

شکاف هسته ای

دور تازه مذاکرات ظریف و کری آغاز شده است. دو موضوع اصلی که دو طرف به ویژه ایران و آمریکا بیشترین تمرکز را بر روی آن دارند و سعی می کنند به هر نحوی از آن امتیاز بگیرند، برای ایران چگونگی برداشته شدن تحریمها و برای آمریکا گرفتن امتیاز در بخش بازرسی ها از برنامه هسته ای ایران است.

روزنامه "شرق" برخلاف هفته ها و ماه های پیش که همواره نگاهی امیدوارانه به روند مذاکرات داشت، اینبار تیتر یکی به این شرح داشت: "شکاف هسته ای"

این روزنامه از قول "عراقچی" نوشت: "پیشنهاد مصاحبه و بازرسی از مراکز نظامی در تهران رد شد"؛ روزنامه شرق همچنین از قول "فابیونس" می نویسد: "بدون بازدید از مراکز نظامی توافق امضا نمی شود"

روزنامه "سایه" نیز در تیتر یک خود می نویسد: "تاکید دوباره فرانسه در مذاکرات؛ قید بازرسی از مراکز نظامی در توافق هسته ای!"

روزنامه "حمایت" هم تیتری به این شرح داشت: "آژانس دسترسی به پارچین را کوک کرد!"

***

حذف نوه امام از سیمای ملی

روزنامه "اعتماد" از "استقبال کم نظیر گلستانی ها از یادگار امام" می نویسد و روزنامه "قانون" نیز با بیان اینکه "برای مقابله با فساد به آغوش مردم بازگردیم" در تیتر خود در این زمینه نوشت: "سیدحسن در گلستان"

روزنامه "اطلاعات" هم با انتشار عکسی در این خصوص تیتر زد: "استقبال پرشور و گسترده مردم استان گلستان از یادگار گرامی امام"

روزنامه "آفتاب یزد" نیز با بیان اینکه "تلویزیون تجمع دلواپسان را دید اما استقبال پرشور مردم گلستان از حاج سیدحسن خمینی" را ندید" در تیتر یک خود نوشت: "حذف نوه امام از سیمای ملی!"

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.