رئیس باشگاه میلان اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی با این تیم برخواهد گشت. او می‌گوید نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا زلاتان ابراهیموویچ را به نیز به سن سیرو بازگرداند.

اطمینان برلوسکونی از بازگشت آنچلوتی به میلان

به گزارش ایسنا، هر چند کارلو آنچلوتی اعلام کرده است که تمایلی برای بازگشت به میلان در شرایط کنونی ندارد اما سیلویو برلوسکونی رئیس این باشگاه ایتالیایی اطمینان دارد که آنچلوتی مربی فصل بعد میلان خواهد بود.

آنچلوتی در 2 سالی که هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت تا حدودی نتایج خوبی به دست آورد و توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کند. این مربی ایتالیایی در فصل جاری نتوانست با رئال مادرید قهرمانی در هیچ جامی را به دست آورد و همین باعث شد تا در نهایت سران باشگاه رئال او را از کار برکنار کنند.

آنچلوتی قبل از اخراج از رئال مادرید گفته بود یا در این تیم اسپانیایی می‌ماند یا فصل آینده را در هیچ تیمی مربیگری نخواهد کرد اما به نظر می‌رسد که بحث بازگشت او به میلان جدی است. برلوسکونی در گفت و گویی که با شبکه تلویزیونی میدیاست داشت، عنوان کرد: براین باورم که فرصت بسیار بزرگی رخ داده تا آنچلوتی به تیم سابق خود برگردد و باردیگر هدایت میلان را برعهده بگیرد. در انتخابات بسیاری از من خواستند تا آنچلوتی را باردیگر به میلان بازگردانم. من هم راه حل رهایی میلان از بحران را بازگشت کارلو می دانم و بسیار دوست دارم که این مربی بزرگ به تیم محبوب خود برگردد.

او ادامه داد: آنچلوتی در تیم های زیادی مربیگری کرده است. او تنها به پیروزی فکر می‌کند و این شاخص ترین ویژگی اوست. آنچلوتی الان باید زیر تیغ جراحان قرار بگیرد و بعد از آن تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد. امیدوارم که او به پیشنهاد میلان جواب مثبت بدهد و باردیگر هدایت تیم ما را برعهده گیرد.

برلوسکونی درباره این سوال که آیا آنچلوتی هدایت میلان را برعهده نگیرد چه گزینه های دیگری را دنبال خواهد کرد، این گونه پاسخ داد: می خواهم هر مربی را که می تواند میلان را نجات بدهد در دستور کار خود قرار دهم. هنوز زمان برای انتخاب مربی داریم و بعد از قطعی شدن جواب رد آنچلوتی بررسی های لازم را انجام خواهیم داد. اما الان نیاز به فکر کردن درباره گزینه های دیگر نیست.

نخست وزیر سابق ایتالیا درباره احتمال بازگشت زلاتان ابراهیموویچ به سن سیرو هم گفت: من دوست دارم که او باردیگر به میلان برگردد. به خوبی می دانم که بازگردان ابراهیموویچ بسیار سخت است اما باید کمی صبر کنیم و امید خود را از دست ندهیم. ابراهیموویچ بازیکن بسیار خوبی بود. او خیره کننده است و می تواند کمک زیادی به میلان بکند. امیدوارم که او هم برگردد.

میلان بعد از جدایی کارلو آنچلوتی و ستاره های چون آندرا پیرلو، تیاگو سیلوا و نستا بسیار ضعیف شده است. این تیم در شرایط در دو فصل اخیر بدترین نتایج تاریخ خود را به دست آورده است و حتی نتوانسته سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد. هواداران میلان امیدوار هستند که با بازگشت آنچلوتی و ستاره های همچون ابراهیموویچ تیم آنها باردیگر به روزهای اوج خود برگردد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.