رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: امروز آن حلقه همگرایی، همدلی و وحدت اصول‌گرایان استان را تشکیل داده‌ایم و از فردا همه با هم یک دل و یک صدا در مسیر مستقیمی که تبعیت از مقام معظم رهبری است گام بر‌می‌داریم.


اجازه نمی دهیم آنان که در سیاست و تدبیر کم آورده‌اند،جام زهری دیگر بنوشانند

به گزارش ایسنا، "محمدمهدی زاهدی" شامگاه روز جمعه در همایش اصولگرایان استان کرمان با عنوان« خودباوری، وحدت و همدلی» گفت: در این محفل انس و الفت، میزبان مردی فرهیخته و فرزندی از تبار دانش، فرهنگ و ادبیات و مرد اخلاق و سیاست دکتر غلامرضا حداد عادل هستیم.

وی با بیان اینکه، وظیفه است از طرف شورای همگرایی اصولگرایان استان کرمان از حضور دکتر حداد عادل تشکر کنم افزود: یکی از دلایل اساسی دعوت از دکتر حداد عادل این است که در عمل و گفتار پیشتاز بوده‌اند. به عنوان مثال در جریان انتخابات ریاست جمهوری کنار رفتن به نفع سایر کاندیدهای اصولگرای حاضر در صحنه انتخابات از مصادیق بارز همگرایی ایشان با طیف اصول گرایان کشور است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته ای که گذشت در جریان تعیین هیات ریسه مجلس، علی رغم چالش هایی که وجود داشت اما بر همدلی و همگرایی اصولگرایان مجلس تاکید وجود داشت و این همدلی نیز نقش موثری در تعیین هیات رییسه مجلس ایفا نمود.

وی تصریح کرد: در این جلسه و در این همایش یاران یکدل و یک زبان گردهم امدند که در جانب داری از حق و پیروی از ولایت شهره آفاق هستند. مردان و زنانی که در صحنه هایی وفاداری حق همراهی با ولایت را ادا نموده اند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» گفت: ما اجازه نمی دهیم آنانی که در معرکه سیاست و تدبیر کم آورده‌اند بتوانند و بخواهند جام زهری دیگر بنوشانند.

وی افزود: از تجربیات یاران و همکاران کارآزموده و دلسوزاستفاده خواهیم کرد و بیش از هر زمان دیگر به عنوان عماران انقلاب و دیده بانان نظام، شعاری که مقام معظم رهبری برای همدلی و همزبانی ترسیم نموده‌اند را در بین اصولگرایان استان پیش خواهیم برد.

زاهدی با بیان گزارشی از روند وحدت و همگرایی اصولگرایان استان ادامه داد: بیش از یک سال است در مرکز جریان های اصولگرایی با تشکیل جلساتی به دنبال همگرایی بین جریان های مختلف اصولگرای کشور هستیم.

وی ادامه داد: در مرکز کشور بیش از 80 درصد این هماهنگی و همگرایی ایجاد شده است و در کرمان هم زمان با تهران، برنامه ای برای همگرایی طیف های اصولگرای استان طراحی کرده‌ایم.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصولگرایی استان گروه های مختلف از جمله؛ بسیج که وابستگی به سپاه و جای دیگر ندارند، جبهه پیرو خط امام و رهبر، ایثارگران، جریان منتسب به دکتر زاکانی و ... همه پای کار آمده‌اند و سعی کرده‌ایم منشور اصولگرای استان را ترسیم کنیم.

زاهدی عنوان کرد: امروز آن حلقه همگرایی و همدلی و وحدت اصول گرایان استان را تشکیل داده ایم و از فردا همه با هم یک دل و یک صدا در مسیر مستقیمی که تبعیت از مقام معظم رهبری است گام برداریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: باید تفرقه بین اصول گرایی را کنار بگذاریم و همه با یک صدا و ندا حرکت خواهیم کرد و به فضل الهی از چنین جلساتی در آینده خواهیم داشت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.